حضور مدیرعامل باشگاه استقلال در محل تمرین آبیپوشان و برگزاری جلسه با مجیدی؛
آجورلو: باید اختلاف ۶ امتیازی را تا پایان لیگ با اقتدار حفظ کنیم/ اولین ۳ امتیاز سال جدید را در اصفهان میگیریم
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: الان شش بازی مانده و شش امتیاز جلو هستیم و باید با اقتدار همین روند را حفظ کنیم.[
به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال امروز در محل تمرین تیم استقلال حاضر شد و با استقبال گرم کادرفنی و بازیکنان این تیم روبهرو شد.
,
او بعد از حضور در محل تمرین آبیپوشان پایتخت، جلسه دوستانهای را با فرهاد مجیدی و کادرفنی استقلال برگزار کرد و در این جلسه علی دولتشاهی مشاور اقتصادی، مصطفی احمدی مدیر مالی و اجلال نصیری مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال هم حضور داشتند. بعد از این جلسه دوستانه، مدیرعامل باشگاه وارد زمین تمرین آبیها شد و چند دقیقهای با بازیکنان صحبت کرد.
,
آجورلو ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به اعضای تیم اظهار داشت: سال خوبی را در استقلال پشت سر گذاشتیم. هواداران عزیز به بازیکنان و کادر فنی اعتقاد و اعتماد دارند. شما همه تلاشتان را کردید. یادتان باشد، اول فصل گفته بودم که شما ۵-۶ بازی مانده به پایان فصل، باید قهرمانی خود را محکم کرده باشید و الان شش بازی مانده و شش امتیاز جلو هستیم و باید با اقتدار همین روند را حفظ کنیم.
,
وی در ادامه بیان داشت: این شش بازی را جوری باید بازی کنیم که اراده خود را به همه اثبات کنیم. ما در زمین اراده خود را نشان خواهیم داد. ما تیم بزرگی هستیم. سرمربی، کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم. در این شرایط مناسب باید در زمین حرف خودمان را بزنیم و انشاءالله اولین سه امتیاز سال جدید را در اصفهان میگیریم.
,
مدیرعامل استقلال همچنین عنوان داشت: قهرمانی امسال به لطف خدا میتواند زمینه قهرمانی و افتخارات سالهای بعد هم باشد. شما میتوانید سالهای بعد هم قهرمان شوید. خطاب به بزرگترهای تیم میگویم؛ کاملا باید مراقب باشید. اصلا نباید تمرکز خود را از دست بدهیم. ذهنتان را به داخل زمین هدایت کنید و با آرامش و قدرت پیش برویم. اراده خود را به رقبا تحمیل کنید. باز هم از شما تشکر میکنم. از همه عوامل تیم؛ از کادر فنی تا بازیکنان و کادر پزشکی و پشتیبانی و همه عوامل که زحمت میکشند.
,
آجورلو در پایان گفت: ما از نظر فنی قوی هستیم و انشاءالله جام قهرمانی را برای هواداران به دست میآوریم. این خواسته هواداران عزیز اولین ۳ امتیاز سال جدید را در اصفهان میگیریماز ماست. من به عنوان برادر و خدمتگزار شما سعی میکنم کم و کسری نداشته باشید. کنار شما هستم و با تمام توان از شما حمایت میکنم. مطمئنم شما هم همه تلاشتان را برای کسب افتخار انجام میدهید.
,
انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه