پایان اولین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان
اولین اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان برای اعزام به مسابقات کاپ آسیا که درتیرماه برگزار می شود، از روز پنجشنبه دوازدهم تا ظهر یکشنبه پانزدهم خردادماه به میزبانی اراک، مجتمع پالایش و پتروشیمی شهرمهاجران برگزار شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اولین اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان برای اعزام به مسابقات کاپ آسیا که درتیرماه برگزار می شود، از روز پنجشنبه دوازدهم تا ظهر یکشنبه پانزدهم خردادماه به میزبانی اراک، مجتمع پالایش و پتروشیمی شهرمهاجران برگزار شد.
۲۵بسکتبالیست در این اردو حضور داشتند که تمرینات آنها صبح و بعدازظهر پیگیری شد .
با برگزاری بازی درون اردویی، در سامانه فیبا ایونت میکر نیز به ثبت رسید.
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه