اخبار داغ

سرپرست شبکه بهداشت دنا:

دستگاه اکوکاردیوگرافی در کلینیک‌های تخصصی سی‌سخت راه‌اندازی می‌شود

دستگاه اکوکاردیوگرافی در کلینیک‌های تخصصی سی‌سخت راه‌اندازی می‌شود
سرپرست شبکه بهداشت دنا در دیدار با اعضای شورای شهر سی‌سخت از راه‌اندازی دستگاه اکوکاردیوگرافی در کلینیک‌های تخصصی سی‌سخت و پاتاوه در آینده نزدیک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا و اعضای شورای شهر سی سخت جهت تبادل نظر و بررسی مشکلات و مسائل بهداشتی درمانی این شهر دیدار و گفت‌وگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

کریمی‌زاده گفت: در این نشست به بررسی مشکلات بهداشتی درمانی و کمبود تجهیزات و امکانات در جهت خدمات رسانی به مردم شهر سی سخت پرداخت.

,

وی بعد از گفت‌وگو و شنیدن مطالبات به حق اعضای محترم شورای اسلامی شهر سی سخت بیان کرد: بدون شک مردم فهیم و محترم شهر سی سخت شایسته برخورداری از خدمات بهداشتی و درمانی در بهترین و بالاترین سطح ممکن در شهر خود هستند و تمام تلاش مجموعه بهداشت و درمان شهرستان دنا ارائه خدمات بهداشتی درمانی در بهترین سطح به این مردم فهمیم خواهد بود، تا میزان مراجعین به مرکز استان به حداقل برسد.

,

, ,

کریمی زاده بیان کرد: در نشست های قبلی توسط مردم و شورای محترم اسلامی شهر سی‌سخت مقرر شده بود که مکانی جهت ارائه خدمات دیالیز به بیماران دیالیزی، در شهر سی سخت مهیا گردد و دانشگاه نیز قول مساعد جهت راه اندازی سیستم های مورد نیاز را داده بود که با پیگیری های مصمم و مستمر در آینده نزدیک شاهد ارائه این خدمات برای بیماران دیالیزی بدون مراجعه به مرکز استان خواهیم بود.

,

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بالای بیماری های قلبی عروقی و نیاز مبرم مردم شهرستان دنا، حضور متخصص قلب در کلینیک های تخصصی شهرستان دنا و حضور آنکالی آنها به صورت تمام وقت از اولویت‌های خدمت رسانی این شبکه بوده و نوید این را به مردم محترم شهر سی سخت خواهیم داد که در آینده ای بسیار نزدیک، دستگاه اکوکاردیوگرافی برای کلینیک های تخصصی شهر سی سخت و پاتاوه جهت معاینات قلبی توسط متخصص قلب تامین خواهد شد.

,

, ,

در ادامه بعد از بررسی مشکلات موجود در شهر سی سخت، دکتر کریمی زاده وجود دستگاه سونوگرافی در این شهر را لازم دانسته و ابراز داشت: با توجه به نشست هایی که با خیرین سلامت و همچنین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی داشته ایم، تلاش بر این است تا این دستگاه در شهر سی سخت مستقر شده و مردم برای خدمات سونوگرافی دیگر نیاز به مراجعه به شهرهای دیگر نخواهند داشت.

,

در پایان کریم زاده جهت تعیین تکلیف کلینیک تخصصی شهر سی سخت دکتر اذعان کرد: در جلسات ستادی شبکه بهداشت و درمان مقرر شد کلینیک تخصصی شهر سی سخت به ساختمان کنار مرکز جامع سلامت این شهر منتقل شود تا فضای فیزیکی و دسترسی این ساختمان به مرکز شبانه روزی سی سخت، اجازه افزایش خدمات تخصصی و حضور متخصصان بیشتر را به این شبکه و مردم شهر سی سخت بدهند و تنها خواسته شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا از شورای محترم شهر سی سخت ساماندهی و کمک جهت زیرسازی جاده منتهی به این کلینیک و محوطه سازی توسط شورای شهر است.

,

, ,

لازم به ذکر است در پایان جلسه، اعضای شورای شهر سی سخت به همراه سرپرست شبکه دنا از نزدیک و به صورت میدانی، از ساختمان کلینیک تخصصی شهر سی سخت و پد بالگرد در حال ساخت بازدید کردند و اعضای شورا، قول مساعدت ویژه جهت همکاری و تکمیل این دو پروژه را جهت رفاه مردم شهر سی سخت دادند.

,
گفتنی است در حال حاضر متخصصین داخلی، اطفال، زنان، جراح کلیه و مجاری ادراری و قلب در کلینیک تخصصی شهر سی سخت حضور دارند و با راه اندازی ساختمان کلینیک و تامین تجهیزات لازم به زودی شاهد حضور متخصصین بیشتری از جمله سونوگرافی،اعصاب و روان، عفونی و چشم پزشکی در این شهر خواهیم بود.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه