سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد؛

افزایش شمار مصدومان زلزله غرب هرمزگان به ۱۱۱ نفر

افزایش شمار مصدومان زلزله غرب هرمزگان به ۱۱۱ نفر
دکتر نوروزیان گفت: شمار مصدومان زمین لرزه دیروز غرب هرمزگان به صد و ۱۱ نفر افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با هرمز گفت: شمار مصدومان زمین لرزه دیروز غرب هرمزگان به صد و ۱۱ نفر افزایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد:  از این شمار ۱۰۱ نفر با دریافت خدمات درمانی از مراکز درمانی مرخص شده اند.

,

نوروزیان خاطر نشان کرد: ۱۰ نفر از مصدومان در بیمارستان‌های بندرلنگه و بندرعباس بستری هستند که حال هیچ کدام وخیم نیست، فوتی‌های این زمین لرزه‌ها نیز همان پنج نفر است و افزایشی نداشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه