رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد:
۱۲۰ مبلغ همزمان با دهه امامت و ولایت به بروجرد اعزام می شوند
حجت الاسلام موسوی گفت:۱۲۰ مبلغ همزمان با دهه امامت و ولایت به بروجرد اعزام می شوند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام نصرت موسوی در گفتوگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت ۱۲۰ مبلغ دینی به بروجرد اعزام می شوند که برنامه های مختلف مذهبی و فرهنگی برگزار می شود.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,وی افزود: یکی دیگر از برنامه های این ایام، پویش هر منزل یک پرچم است که خانواده ها پرچم هایی را بر سر درب منازل نصب می کنند.
,رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد عنوان کرد: برگزاری مسابقه غدیر، ویزیت رایگان بیماران با همکاری شبکه بهداشت، عیادت از بیماران، تهیه پنج سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، گردهمایی هیات های مذهبی، راهیپمایی بزرگ غدیر از دیگر برنامه هایی است که در این ایام برگزار می گردد.
,وی تصریح کرد: در این مناسبت نیز به همت هیات های مذهبی، پنج هزار و ۸۵۰ پرس غذا طبخ و در بین نیازمندان توزیع می شود.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه