مسئول مرکز فوریت های پزشکی لرستان:
جوان ۲۰ ساله در سد کاکارضا غرق شد
غیبی گفت: عصر امروز یک جوان ۲۰ ساله در سد کاکارضا غرق شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی غیبی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: عصر امروز یک جوان ۲۰ ساله در سد کاکارضا غرق شد که با اعلام این خبر، تیمی از اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,وی افزود: این فرد با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شد ولی متاسفانه جان خود را از دست داد.
,مسئول مرکز فوریت های پزشکی لرستان خاطر نشان کرد: با توجه به گرم شدن هوا ضروری است افراد از شنا کردن در سدها و رودخانه ها خودداری کنند تا حادثه تلخی رخ ندهد.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه