در حادثه بامداد امروز؛‌

واژگونی اتوبوس در ابرکوه ۲۰ نفر را روانه بیمارستان کرد

واژگونی اتوبوس در ابرکوه ۲۰ نفر را روانه بیمارستان کرد
طباطبایی مسئول روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد گفت: صبح امروز به دنبال واژگونی اتوبوس بیرجند- شیراز در مسیر کمربندی شهرستان ابرکوه استان یزد، ۲۰ نفر مصدوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طباطبایی در گفتگو با یزدرسا در ساعت۴:۵۱ صبح روز ۴ مرداد در مسیر کمربندی شهرستان ابرکوه استان یزد، اتوبوس بیرجند ـ شیراز واژگون که به دنبال این حادثه ۲۰نفر از سرنشینان این اتوبوس مصدوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدرسا,

 مصدومان با ۴آمبولانس اورژانس و ۲ آمبولانس هلال احمر به بیمارستان خاتم الانبیا منتقل شده اند.

,

تاکنون۶ نفر از مصدومان این حادثه با صدمات جدی بوده که به همراه۱۲ نفر دیگر از مصدومان در بیمارستان بستری و ۲ نفر دیگر از مصدومان در محل درمان شدند.

,

گفتنی است هنوز علت وقوع حادثه مشخص نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه