مدیر امور آبفای ایرانشهر:
هفت روستا دوباره به مدار آبرسانی بازگشتند
محمدرضا کلکلی گفت: بارش باران خسارت ۲۰ میلیارد ریالی به سامانه های آبرسانی شهرستان ایرانشهر وارد کرد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا کلکلی، مدیر امور آبفای ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در پی بارندگی روزهای گذشته و طغیان رودخانه فصلی در شهرستان تعداد ۱۰ سامانه آبرسانی روستایی از مدار خارج شدند.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
وی افزود: این مدارهای آبرسانی روستایی خارج شده با تلاش شبانه روزی نیروهای زحمتکش تاسیسات، حوادث و اتفاقات و بهره برداری ۷ روستا وارد مدار آبرسانی شدند.
این مقام مسئول تصریح کرد: ۳ روستای آبادان، حاجی آباد و کوچه که منابع تأمین آب آن در مسیر رودخانه قرار دارد به محض فروکش کردن آب رودخانه مشکل آب شرب این مناطق نیز مرتفع می شود.
,
,
محمد رضا کل کلی تصریح کرد: خسارات وارده به تاسیسات و سامانه های آبرسانی حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
وی ضمن تشکر از اهالی بخش دامن که همیشه پا به پای نیروهای تاسیسات این امور بودند، اضافه کرد: خدمت رسانی به مردم نباید متوقف شود به ویژه در مواقع بحرانی که مردم نیاز اولیه شان به آب شرب و بهداشتی بیشتر است.
وی عنوان کرد: با اقدام به موقع اکیپ عملیاتی آبفای ایرانشهر جهت جلوگیری از قطع آب ۱۳۰۰ نفر از ساکنین روستای تاروان شبکه آب شرب این روستا هم موقتاً ترمیم و به مدار بهرهبرداری بازگشته است.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه