حضور وزیر ورزش در اردوی تیم‌های ملی تنیس

حضور وزیر ورزش در اردوی تیم‌های ملی تنیس
وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم‌های ملی تنیس حضور یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز با حضور در مجموعه ورزشی آرشاکلاب، از اردوی تیم‌های دختران و پسران ایران بازدید کرد.

در این دیدار صمیمانه، سجادی به ملی‌پوشان کشورمان تاکید کرد: دستگاه مدیریت ورزش همواره حامی ملی‌پوشان است.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد تیم‌های دیویس‌کاپ و اعزامی به رقابت‌های بیلی‌جین‌کینگ کاپ بهترین عملکرد خود را رقم بزنند.

همچنین داود عزیزی ریاست فدراسیون، شاهرخ کشاورز دبیرکل، فریده اشرف‌گنجویی نایب رییس، مدیران ارشد فدراسیون و امیر جلیلوند مالک آرشاکلاب در این بازدید، سجادی را همراهی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه