معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان خبر داد؛

بازدید ۲ هزار دانش‌آموز از یادمان‌های شمال غرب کشور

بازدید ۲ هزار دانش‌آموز از یادمان‌های شمال غرب کشور
نریمانی با اشاره به آغاز مرحله دوم راهیان نور دانش‌آموزی در استان گفت: در این مرحله حدود ۲ هزار دانش‌آموز پسر مقطع متوسطه دوم از یادمان‌های شمال غرب کشور بازدید می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، حجت الله نریمانی گفت: مرحله دوم اعزام کاروان های راهیان نور از اول مرداد در استان آغاز شده و تاکنون 600 دانش آموز پسر به محل یادمان‌های شمال غرب واقع در شهرستان‌های مریوان، سروآباد و بانه اعزام شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در این مرحله که تا 23 مرداد ادامه دارد هزار و 800 دانش‌آموز پسر در قالب 12 کاروان به این مناطق اعزام می شوند، افزود: دانش آموزان در این اردو طی 2 روز از محل یادمان های دفاع مقدس در این سه شهرستان بازدید می کنند.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: مرحله اول بازدید کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی اوایل سال تحصیلی و بصورت مجازی برگزار شد و 4 هزار دانش آموز دختر و پسر از طریق کانال راهیان نور و شبکه شاد در این اردوی مجازی شرکت کردند.

نریمانی ادامه داد: مرحله سوم اردوی راهیان نور نیز از اسفند سال جاری شروع و تا فروردین سال آینده ادامه دارد و در قالب آن دانش آموزان دختر و پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی دانش آموزان با حماسه های دوران دفاع مقدس، آشنایی با محل یادمان ها و فداکاری و ازخودگذشتگی شهدای دوران دفاع مقدس اعلام کرد.

انتهای پیام/

,

وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی‌های انجام شده در این مرحله که تا 23 مرداد ادامه دارد هزار و 800 دانش‌آموز پسر در قالب 12 کاروان به این مناطق اعزام می شوند، افزود: دانش آموزان در این اردو طی 2 روز از محل یادمان های دفاع مقدس در این سه شهرستان بازدید می کنند.

,

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: مرحله اول بازدید کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی اوایل سال تحصیلی و بصورت مجازی برگزار شد و 4 هزار دانش آموز دختر و پسر از طریق کانال راهیان نور و شبکه شاد در این اردوی مجازی شرکت کردند.

,

نریمانی ادامه داد: مرحله سوم اردوی راهیان نور نیز از اسفند سال جاری شروع و تا فروردین سال آینده ادامه دارد و در قالب آن دانش آموزان دختر و پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

,

وی هدف از برگزاری اردوی راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی دانش آموزان با حماسه های دوران دفاع مقدس، آشنایی با محل یادمان ها و فداکاری و ازخودگذشتگی شهدای دوران دفاع مقدس اعلام کرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه