اخبار داغ

در راستای اشتغالزایی زنان روستایی؛

کارگاه خیاطی "شهید سلیمانی" در جاده چالوس افتتاح شد

کارگاه خیاطی "شهید سلیمانی" در جاده چالوس افتتاح شد
صغری سولقانی گفت: کارگاه خیاطی "شهید سلیمانی" با هدف اشتغالزایی زنان روستایی در دیزین جاده چالوس آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صغری سولقانی، فرمانده پایگاه شهید جعفری جاده چالوس در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: کارگاه خیاطی "شهید سلیمانی" با هدف اشتغالزایی زنان روستایی در دیزین جاده چالوس آغاز به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: اشتغال بانوان روستایی همیشه برای من یک دغدغه بود و مراجعه کنندگان بسیاری را داشتیم که جویای کار بودند.
,
 
,
سولقانی افزود: با پیگیری هایی که انجام دادیم با دو خواهر بومی روستایمان که در شهرستان کرج ساکن هستند، آشنا شدیم که در استان کارگاه داشتند و موضوع را با آنها در میان گذاشتیم.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: این دو خواهر از افتتاح کارگاه خیاطی در روستای ولایت رود (دیزین) استقبال کردند و قرار شد ما کارگاه را در روستا تاسیس کنیم و آنها به ما کار تحویل دهند.
,
 
,
وی گفت: کارگاه با حضور جمعی از مسئولین استان البرز افتتاح شد و هم اکنون ۱۲ نفر از زنان روستا در این کارگاه مشغول به کار هستند.
,
 
,
سولقانی ادامه داد: ما برش های خیاطی را از استان می آوریم و کار دوخت، سردوز و دکمه زنی آن را انجام می دهیم و به کارگاهی در استان تحویل می دهیم و آنها دستمزد خیاطان روستا را پس از تحویل می پردازند.
,
 
,
این مسئول در خاتمه با بیان اینکه مهمترین هدف ما از راه اندازی کارگاه خیاطی اشتغالزایی زنان روستایی است، خاطرنشان کرد: به لطف خدواند کارگاه آغاز به کار کرده و امیدواریم بتوانیم دایره فعالیت کارگاه را گسترش دهیم و بانوان بیشتری از روستا را به اشتغالزایی برسانیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه