اخبار داغ
  1. دستور عارف برای پیگیری علت انفجار در بندر شهید رجایی
  2. لحظه به لحظه| آماده باش ۸ استان؛ ارسال خون به هرمزگان؛ شمار فوتی‌ها اعلام شد
  3. تلاش تل‌آویو برای تخریب گفت‌وگوهای ایران و آمریکا
  4. تنها راه حل بحران بانک آینده توقف این بانک است
  5. بی احترامی به عقیده برادران اهل تسنن در صداوسیما غیرقابل چشم پوشی است
  6. مجوز فستیوال بوشهر را هر کسی صادر کرده باید درباره حواشی آن پاسخگو باشد/ این اقدامات به فرهنگ ایرانی آسیب می زند
  7. آغاز سومین دور مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا در مسقط
  8. ایران اکسپو باید دستاوردهای توسعه همکاری‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کشور را به همراه داشته باشد
  9. ابزار «جستجوی عمیق» چت‌جی‌پی‌تی در دسترس همگان قرار می‌گیرد
  10. درآمد جریمه‌های رانندگی صرف چه می‌شود؟
  11. بارندگی، وزش باد شدید و کاهش دما در راه است
  12. ادای احترام نماینده جمهوری اسلامی ایران به پاپ‌فرانسیس در رم
  13. واکنش سازمان ملل به تنش‌ها میان هند و پاکستان
  14. نظر ترامپ درباره کریمه عوض نمی‌شود
  15. هوای تهران در شرایط «قابل قبول»
  16. تأکید وزیر بهداشت بر توسعه همکاری‌های علمی و دارویی با آکادمی علوم چین
  17. رایزنی عراقچی و اسحاق‌دار درباره تحولات مرتبط با روابط هند و پاکستان
  18. تشکر وزیر خارجه عمان از عراقچی برای حضور در نمایشگاه کتاب این کشور
  19. گسترش همکاری ایران و چین در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در دستور کار
  20. عضویت عراقچی و قاآنی در هیئت امنای بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس

صالحی:

سامانه برخط ۱۹۷بهترین دستگاه پاسخگو به مردم است

سامانه برخط ۱۹۷بهترین دستگاه پاسخگو به مردم است
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: سامانه‌های برخط ۱۹۷ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بهترین دستگاه پاسخگو به مردم است که ۲۴ ساعته و تمام‌قد برای شنیدن حرف‌ها و درددل‌های مردم فعالیت دارد و در رفع مشکلات آن‌ها ثابت‌قدم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام «احمد صالحی» رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری همزمان با هفته نیروی انتظامی و در آستانه میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) از سامانه برخط ۱۹۷ نیروی انتظامی کشور در مرکز نظارت همگانی بازرسی کل فراجا بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید میدانی از فرایند ارتباط مستقیم مردم با مسئولان انتظامی در نشستی با سردار «حسین اشتری» فرمانده کل نیروی انتظامی ضمن پاسداشت شهدای امنیت و قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مومن و متعهد نیروی انتظامی گفت: در بیان رهبر معظم انقلاب استفاده از تعابیر مقتدر، مظلوم و مهربان برای نیروی انتظامی حاکی از اوج مظلومیت توأم با مردم‌داری و اقتدار فراجا در این برهه تاریخی است.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که سازمان متبوعش به‌عنوان متولی رصد سامانه‌های پاسخگویی سه رقمی و چهار رقمی دستگاه‌های اجرایی و عمومی و ناظر بر فعالیت‌های سامانه‌های ارتباطات مردمی قوای سه گانه فعالیت دارد، خاطر نشان کرد: مجموعه‌ای بهترین دستگاه پاسخگو به مردم است که ۲۴ ساعته و تمام‌قد برای شنیدن حرف‌ها و درددل‌های مردم فعالیت دارد و در رفع مشکلات آن‌ها ثابت‌قدم است.

در جریان این بازدید، سردار اشتری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بی‌واسطه پای صحبت‌های هموطنانی نشست که با مراجعه حضوری یا از طریق تلفن مشکلات و مسائل خود را مطرح کردند.

فرمانده انتظامی کل کشور با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات همکارانش در این نیرو به ویژه در بخش‌هایی که در خط مقدم ارتباط با مردم هستند، اظهار داشت: گاهی برای مردم یک پاسگاه نیروی انتظامی در گوشه‌ای از کشور، نماد حاکمیت و دارای مراجعات متعددی در حوزه‌های مختلف مردمی و پناهگاه آنان است.

سردار اشتری در خصوص اتفاقات ناگوار اخیر گفت: برخی افراد فریب‌خورده از دشمنان در همین ایام جملات ناشایستی خطاب به نیروهای خدوم پلیس مطرح کردند اما فردای همان روز برای پیگیری و رفع مشکلات خود به مراکز نیروی انتظامی مراجعه کردند؛ این یعنی همه مردم پلیس را به‌عنوان مرجع رسیدگی به شکایات خود قبول دارند و در موارد مختلف نیروی انتظامی را خدمتگزار خود می‌دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه