اخبار داغ

یک تحلیلگر مسائل سیاسی مطرح کرد؛

قدرت نظام برگرفته از حمایت مردمی/ امنیت مهم ترین شاخصه ایران در خاورمیانه است

قدرت نظام برگرفته از حمایت مردمی/ امنیت مهم ترین شاخصه ایران در خاورمیانه است
نصرالله شفیعی گفت: دشمن می خواهد جمهوری اسلامی را به انزوا بکشاند در حالیکه نظام اسلامی شالوده محکم و غیرقابل نفوذی تحت عنوان پشتوانه مردمی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرالله شفیعی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان در حرم مطهر شاهچراغ(ع) اظهار داشت: با توجه به اغتشاشاتی که دشمن از ماهها قبل برنامه ریزی و طراحی کرده بود، این اتفاق غیرقابل پیش بینی نبود.

این استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی افزود: این جنگ ترکیبی علیه نظام ما دشمن به شکل ویژه با انواع و اقسام رسانه هایی که در اختیار دارد، با انواع تهمت ها، دروغها و آزارهای روانی انجام می دهد.

وی با اشاره به یکی از سیاستهای ویژه دشمن تحت عنوان جنگ سخت، خاطرنشان کرد: دشمن با اجیرکردن گروهکهای مزدور همچون کومله، دموکرات، داعش و .. با تمام توانش می خواهد ایران را به سمت جنگ داخلی بکشاند و امنیت را که یکی از مهمترین شاخصه های نظام ایران اسلامی در خاورمیانه است، از مردم سلب می کند.

دکتر شفیعی گفت: دشمن به تعبیر خودش تمام توان را برای بن بست نشاندن نظام جمهوری اسلامی بکار گرفته و همین محاسبه غلط دشمن باعث شده دست به این تحرکات بزند.

وی تصریح کرد: دشمن با طراحی و برنامه هایی می خواهد جمهوری اسلامی را به انزوا بکشاند و به خیال خام خودشان براندازی کنند در حالیکه نظام اسلامی شالوده محکم و غیرقابل نفوذی تحت عنوان پشتوانه مردمی دارد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: قدرت نظام جمهوری اسلامی برگرفته از حمایت گسترده مردمی است که هیچ نظام و دولتی چنین پشتوانه محکمی ندارد. بیش از یک ماه است که دشمن در کشورمان با تبلیغات گسترده یک سری اغتشاشات انجام میدهد، از مجموع هزار شهر ایران تنها شاید حدود 30 شهر درگیر کرده و از جمعیت 85 میلیونی حدود کمتر از 100 هزار نفر را توانسته فریب بدهد.

وی گفت: مردم با فراخوانها از سوی مسئولین این تحرکات اغتشاشگران را محکوم کرده و در صحنه حضور پیدا کرده اند و این نشان می دهد مردم حامی نظام هستند.

دکتر شفیعی تصریح کرد: ما باید ماهیت کثیف دشمن را بشناسیم، آنها از هیچ جنایتی در حق ملت ایران کوتاهی نمی کنند، برای آنها حقوق بشر یک مضحکه و ابزار برای مقابله با نظامهای مستقل است. پس ماهیت کثیف جهان سلطه در حمایت از گروهکهای تکفیری اینجا روشن می شود که به چه جرمی یک عده مردم بیگناه را در حرم شاهچراغ به خاک و خون کشیدند!؟

وی گفت: وظیفه ما در شرایط کنونی حفظ هوشیاری و حفظ روحیه است. مسئولان باید نسبت به مسائل امنیتی برنامه ریزی بیشتری داشته باشند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه این رفتارهای خشن و غیرانسانی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) کنترل و خنثی شده است، افزود: اگر این اقدامات امنیتی توسط این سربازان صورت نمی گرفت، ما اکنون مشکلات بیشتری داشتیم و شاهد به شهادت رسیدن تعداد زیادی از هموطنان در اقصی نقاط ایران بودیم.

وی خطاب به تعدادی از جوانان که این روزها بر موج احساسات سوار شده اند، گفت: شرکت در این اغتشاشات منجر به تشویق گروهکهای تکفیری علیه مردم می شود لذا جوانان و دانشجویان ما باید آگاه باشند و در زمین دشمن بازی نکنند و متوجه نقشه های سهمگین و سخت دشمن باشند و بیش از فرصت ایجاد توطئه به دشمنان را ندهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه