اخبار داغ

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

فراگیری قرآن جز دستور کارهای وزارت آموزش و پروش است

فراگیری قرآن جز دستور کارهای وزارت آموزش و پروش است
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: عمده سیاست های وزارت در حوزه قرآن مربوط به توانمندسازی نیروی انسانی و همچنین فراگیری قرآن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر باقرزاده در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ پیرامون برنامه ششمین دوره توانمند سازی مدیران مراکز دارالقرآن کریم، بیان کرد: مهم ترین عامل در تربیت انسان مربی است، که باید مربی توامند باشند؛ در جلسه امروز مشاهده کردم که دوستان قرآنی توانمند این حرفه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز؛ ,

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: برای توامندی و به روز شدن و همچنین برای خبردار شدن از سیاست ها و راهکار های جدید این مربی ها، لازم است هر سال این گردهمایی شکل بگیرد که به لطف خداوند این جلسه به این منظور تشکیل شد و بخشی از این جلسه اختصاص به شندین صحبت های این دوستان، داده شد.

,

وی پیرامون نتیجه این دوره توانمند سازی مدیران مراکز دارالقرآن کریم افزود: سیاست های وزارت در حوزه قرآن که عمده آن مربوط به توامند سازی نیروی انسانی و همچنین فراگیری قرآن است، در دستور کار قرار می گیرد؛ همچنین این جلسه باعث شد مدیران مراکز  از ایده های که در استان های مختلف عملی شده، با خبر شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه