اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ابزار هنر برای تولید محتوا و آگاه سازی مردم در شرایط کنونی

لزوم استفاده از ابزار هنر برای تولید محتوا و آگاه سازی مردم در شرایط کنونی
رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به این که باید از ابزار هنر در تولید محتوا و آگاه سازی مردم بکار برد اظهار کرد: محتواها در قالب گزارش، یادداشت، مصاحبه و ... باشد ضمن این که میتوان در قالب هنر و موسیقی نیز محتواها را تولید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، بعد از ظهر امروز رحمان​​​​جلالی معاون سیاسی استانداری کرمان در جلسه ی شورای اطلاع رسانی استان کرمان، گفت:سه نگرش در خصوص اتفاقات کشور وجود دارد، یکی از این‌نگرش ها بر این مبنا است که کار نظام تمام است، نگرش دوم این است که اتفاقی نیست و چند نوجوان به میدان آمده است اما در نگاه سوم که نگاه مقام معظم رهبری است که این نگاه واقع بینانه است به مسئولین گفتند این اتفاق شما را از کار بازندارد و از طرفی به تلاش دشمن اشاره کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان،,
 وی بیان کرد: ما مطمئن بودیم که دشمن در این اتفاقات دخیل است از این رو آنچه که امروز کف میدان می بینیم قدرت رسانه و ابزار عملیات روانی است که  همه شاهد آن هستیم و متاسفانه در این اتفاق دست برتر را نداریم.
,
جلالی عنوان کرد:شاهد هستیم که از دیروز رسانه های غرب از اتفاقات شیراز بیشتر بهره برداری می کنند از این رو پس از بررسی فضای رسانه ای بر آن شدیم تا جلسه ای بگذاریم.
معاون سیاسی استانداری کرمان تاکید کرد: عملیات رسانه ای چندین بخش دارد که حوزه ی اول آن رصد است ، ما خلا رصد را نداریم اما باید سیاست گذاری و راهبرد رسانه ای را بکار برد،برای مثال در قسمت زاهدان‌به چه ابعادی باید توجه شود و چگونه مشخص گردد؟ رکن دوم سیاست راهبرد رسانه ای باید مشخص شود و رکن سوم تولید محتوا است.
,
,
 
,
جلالی با تاکید بر این که تولید محتوا باید عالمانه، هنرمندانه و مبتکرانه باشد، توضیح داد: اعتقاد داریم که فتنه از تاریخ جمهوری اسلامی وجود داشته است و این نظام با خون نگه داشته شده است از این رو خون این عزیزان در مکان‌پاک تاثیر گذار خواهد بود.
,
 
,
وی با اشاره به این که باید از ابزار هنر در تولید محتوا و آگاه سازی مردم بکار برد اظهار کرد: محتواها در قالب گزارش، یادداشت، مصاحبه و ... باشد ضمن این که میتوان در قالب هنر و  موسیقی نیز محتواها را تولید کرد.
 
,
,
معاون سیاسی استانداری کرمان تاکید کرد: از ۱۳ آبان باید حداکثر استفاده را برد و از هفته ی استکبار ستیزی باید بهره برداری ونقش آفرینی کرد.
,
 
,
جلالی با اشاره به این که نکته ای که از ضعف ما است حوزه ی انتشار است و باید در این حوزه تلاش کرد،مهندسی انتشار بسیار مهم و قابل پیگیری است.
 
,
,
وی ادامه داد :در فضای موجود، تولید محتوا باید بازخورد داشته باشد و کنترل کیفیت کرد و همچنین باید در این مدت ارزیابی اولیه ازمحتوا داشت.

معاون  سیاسی استانداری کرمان با اشاره بر پیام‌کنونی مقام‌معظم رهبری در حادثه ی اخیر شیراز گفت : توجه به این‌پیام که فصل الخطاب است می تواند خط راهی برای تولید محتوا باشد.
انتهای پیام/
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه