اخبار داغ

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران تشریح کرد؛

جزئیات تازه از حمله تروریستی آمل/ دشمن پروژه "کشته‌سازی" را دنبال می‌کند

جزئیات تازه از حمله تروریستی آمل/ دشمن پروژه "کشته‌سازی" را دنبال می‌کند
روح الله سلگی ضمن تشریح جزئیات حادثه تروریستی در آمل، گفت: پروژه کشته سازی از سوی معاندان در دستور کار قرار دارد و از خانواده‌های مردم استان می‌خواهیم که از حضور فرزندان خود در اغتشاشات ممانعت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛ روح الله سلگی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای تأمین آمل در گفت و گو با خبرنگاران درباره جزئیات حادثه تروریستی در آمل اظهار کرد: این حادثه را خدمت مردم بصیر و متدین آمل که ملقب به هزار سنگر هستند تسلیت عرض می کنم.

وی با اشاره با شهادت دو نفر در این حادثه تروریستی بیان کرد: دو جوان شهید به نام‌های هادی چاکسری و علی فاضلی متولد ۱۳۷۱ و ۱۳۷۲ بودند.
 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه فرد ضارب پس از ترور با اسلحه کلت از صحنه متواری شده است، تصریح کرد: این اتفاق ساعت ۲۰ جمعه شب افتاده و عملیات شناسایی و دستگیری از سوی نیروی های انتظامی و امنیتی آغاز شده است‌.

سلگی با اعلام اینکه بررسی‌های نشان می‌دهد ضاربین در این حادثه دو نفر بوده‌اند و به وسیله موتور سیکلت متواری شده‌اند افزود: این اتفاق و حادثه شاهچراغ بدون پاسخ نخواهد ماند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران از مراسم تشییع این دو شهید در روز شنبه هفته آینده خبر داد و افزود: مراسم پر شوری برای شهدای امل خواهیم داشت که با حضور مردم بصیر امل و مردم مازندران برگزار می شود.

وی نقش سرویس های امنیتی خارج از کشور را در این اغتشاشات پررنگ خواند و خاطرنشان کرد: نقش سازمان سیاه و موصاد کاملا مشهود است.

سلگی با بیان اینکه عکس العمل اغتشاشگران نشان از همراهی نکردن مردم با آنهاست، عنوان کرد:رو اوردن به خشونت به دلیل عدم همکاری مردم با  اغتشاشگران است.

وی پروژه کشته سازی را یکی از برنامه های دشمن برای اهداف خود خواند و خاطرنشان کرد: پروژه مهم است در دستور کار قرار دارد و از خانواده‌ها میخواهیم مراقب فرزندان باشند چرا که پروژه کشته‌سازی‌ها در دستور کار است و یک پروژه در استان مازندران رونمایی شد و از همه خانواده‌های می‌خواهیم مراقب فرزندان خود باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه