اخبار داغ

نائب رئیس شورای شهر یزد:

نبود اعتبار پروژه‌های شهری یزد را بلاتکیلف کرده است

نبود اعتبار پروژه‌های شهری یزد را بلاتکیلف کرده است
حجت‌الاسلام حیدری نائب رئیس شورای شهر یزد گفت: به دلیل نبود اعتبار از سوی دستگاه های خدمات رسان، عملیات عمرانی برخی خیابان‌های سطح شهر یزد بیش از ۶ ماه بلا تکلیف مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حجت الاسلام سید محمدناصر حیدری امروز در جلسه علنی شورای شهر یزد گفت: بر اساس مصوبه اخیر هیات وزیران در زمینه درآمد پایدار، هزینه جابجایی تأسیسات در اجرای پروژه‌های شهری به عهده دستگاه‌های خدمات رسان گذاشته شده در حالی که به گفته مسئولان در دستگاه‌های خدمات رسان، اعتباری برای جابجایی تاسیسات، پیش بینی نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نائب رئیس شورای شهر یزد با اشاره به اینکه دستگاه‌ها، قادر به تأمین اعتبار در جابه‌جایی تاسیسات نیستند، ادامه داد: به دلیل نبود اعتبار از سوی دستگاه های خدمات رسان، عملیات عمرانی برخی خیابان‌های سطح شهر یزد بیش از ۶ ماه بلا تکلیف مانده است.

,

وی افزود: در برخی معابر و خیابان‌ها زیرسازی و آسفالت انجام شده اما تیر برق جابه‌جا نشده است و عدم همکاری دستگاه خدمات رسان مربوطه باعث ایجاد خطر در این معابر و خیابان‌ها شده است.

,

حیدری گفت: پیشنهاد می‌شود با حضور دستگاه‌های خدمات رسان در صحن شورای شهر، بری رفع این مشکل تصمیمی گرفته شود و وظیفه هرکدام از دستگاه‌ها تعیین شود تا در اجرای پروژه‌های عمرانی با مشکل مواجه نشویم. 

,

وی با اشاره به ضرورت همکاری‌ دستگاه‌های خدمات رسان در انجام عملیات عمرانی در سطح شهر گفت: ضرورت دارد دستگاه‌های خدمات رسان در تغییر و تحولات، تعمیر و اجرای طرح‌های شهری با شهرداری همکاری لازم را داشته باشند تا این تحولات رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه