اخبار داغ

با هدف بالا بردن سطح کیفیت آموزش؛

گلایه والدین دانش‌آموزان نتیجه داد/ افزایش تعداد ۳ معلم در خاش

گلایه والدین دانش‌آموزان نتیجه داد/ افزایش تعداد ۳ معلم در خاش
در پی گلایه مندی والدین دانش اموزان مدرسه روستای پیل گوشکان در خصوص کمبود معلم آموزش و پرورش این شهرستان اقدام به افزایش معلم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، استان سیستان و بلوچستان با توجه به پهناوری و پراکندگی گسترده ای که دارد از لحاظ مراکز آموزشی و نیروی کار در این زمینه مشکلات فراوانی دارد، این استان دارای بیشترین رشد جمعیت دانش آموزی (۶ درصد) در مقایسه با کشور است و هر سال ۲۵ تا ۳۰ هزار نفر به جمعیت دانش آموزی استان افزوده می‌شود، که این امر نیاز به نیروی آموزشی لازم دارد و باید ظرفیت پذیرش معلم در این استان افزایش یابد و این مطالبه جدی نظام آموزشی در سیستان و بلوچستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

کمبود معلم در برخی استان های کشور همچون سیستان وبلوچستان باعث شده تا دانش آموزان این خطه از کشور با برخی از معضلات دست و پنجه نرم کنند، یکی از این مناطق روستای پیل گوشکان شهرستان خاش است که مدرسه ابتدایی این روستا در شش پایه تنها با یک معلم اداره می شود.
 
تاخیر در آموزش و پایین آمدن سطح کیفیت آموزش دانش اموزان از جمله معضلات تک معلمی برای دانش آموزان این مدرسه بود که گلایه مندی والدین دانش آموزان را نیز در پی داشت.
 
عبدالوهاب شهنواز خالقداد، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: با توجه به اینکه مدرسه روستای پیل گوشکان در شش پایه تنها با یک معلم اداره می شود و بنا به اعلام نیاز و گلایه مندی تعدادی از والدین دانش اموزان در روستای پیل گوشکان مدیریت اداره هماهنگی های لازم را جهت بکار گیری نیرو انجام شده است.
 
وی افزود: برای رفع نیاز آموزشی دانش آموزان  تعداد 3 معلم جدید به این منطقه اعزام شدند.
 
شهنواز خالقداد تصریح کرد: اداره آموزش و پرورش در راستای بهبود آموزشی در سطح شهرستان و توابع تمامی تلاش خود را بکارگرفته تا دانش اموزان سالی پر بار از لحاظ سطح کیفی آموزش داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه بیشترین نیاز به معلم با گرفتن معلمین طرح خرید خدمت برطرف خواهد شد خاطر نشان کرد: سطح آموزشی در تمامی مدارس و روستاها باید به حد مطلوب رسیده و دانش اموزان با بهرگیری از علم و دانش معلمین به این مهم دست پیداکنند.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه