اخبار داغ

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان خبر داد؛

برگزاری ۱۰۰ برنامه ویژه ۱۳ آبان در سراسر هرمزگان

برگزاری ۱۰۰ برنامه ویژه ۱۳ آبان در سراسر هرمزگان
حجت‌الاسلام ایمانی فر از اجرای ۱۰۰برنامه فرهنگی، تبلیغی، تبیینی، نمایشی و ... ویژه ایام ۱۳ آبان ماه در سراسر استان هرمزگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت‌الاسلام ایمانی فر در نشست خبری با اصحاب رسانه، نقش رسانه را منعکس‌کننده ، تقویت کننده و خاموش کننده اخبار کذب دانست و خطاب به خبرنگاران بیان کرد: شما که پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی هستند با انعکاس اخبار صحیح، توانستید خبرهای کذب دشمن را خنثی و آرامش را به کشور برگردانید.

وی اذعان داشت: در آشوب ها و اغتشاشات اخیر، با ابراز رسانه، دردسرهای زیادی را برای کشور ما ایجاد کرد لذا شما خبرنگاران که دل در گرو نظام داشتید و دلسوزان نظام بودید با تشریح و ارسال گزارشات درست، این دسیسه های دشمن را که خنثی کردید و امروز این آرامش حاکم در بحث رسانه، مدیون شما است.

 سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه با اشاره به وظایف رسانه در جامعه امروزی؛ وظایف خبری، آموزشی ، راهنمایی و رهبری رسانه، تفریحی و تبلیغی و سازمان یافته سیاسی از جمله وظایف رسانه برشمرد.

حجت‌الاسلام ایمانی فر سپس به برنامه‌های ویژه ۱۳ آبان سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: در استان هرمزگان همراه با سراسر کشور، در ۱۳ شهرستان و تمامی بخش ها و بعضی از روستاها مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان برگزار خواهد سد.

وی در ادامه از اجرای یک‌صد برنامه فرهنگی، تبلیغی، تبیینی،نمایشی و ... در این ایام تا روز ۱۳ آبان ماه در سراسر استان هرمزگان خبر داد و اذعان داشت: مراسم راهپیمایی در شهر بندرعباس نیز از ساعت ۹ صبح روز جمعه ۱۳ آبان ماه از میدان امام خمینی(ره) پارک شهید دباغیان آغاز و به سمت مسجد جامع برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان ماه با حضور یکی از سخنران برجسته کشوری و لشکری برگزار و قطعنامه قرائت خواهد شد، از عموم مردم جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد تا با حضور در این مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان ، شوری دیگر بیافرینند و خط بطلانی بر جنایت های دشمنان بکشند و مشتی محکم به دهان یاوه گویان بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه