اخبار داغ

فرمانده سپاه نینوا:

مأموریت انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست

مأموریت انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اینکه مأموریت انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست، گفت: دشمن در سناریویی که در جنگ ترکیبی طراحی کرده اما شکست خواهد خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه گرگان که در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) اظهار کرد: این حضور باشکوه برای تقدیر از فرمانده ای که مجاهدت کرد و ماموریت خود را در این مدت به خوبی انجام داد نشان از رضایت همگان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی وحید فخرالدین فرمانده پیشین سپاه گرگان را سرمایه ای ارزشمند خواند و افزود: مأموریت انقلاب اسلامی همین است همه ما باید بیائیم و در این فرایندی که انقلاب اسلامی برای ما ترسیم کرده نقش آفرینی کنیم خوش به حال کسانی که می آیند و شانه های خودشان را زیر بار مسئولیت دفاع از انقلاب اسلامی قرار می دهند.

,

وی ادامه داد: در قضایایی که چند روزی کشور درگیر آن است شاهدیم که دشمن جنگ ترکیبی علیه انقلاب اسلامی را آغاز کرده است و ان شاءالله با عزت و افتخار از این مرحله نیز عبور خواهیم کرد.

,

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تاکید بر اینکه حق و باطل همیشه وجود دارد، گفت: تا زمانی که حق و آرمان های انقلاب اسلامی وجود دارد دشمن نیز وجود دارد و برای ما برنامه ریزی می‌کنند هر کسی که خسته و ناامید شود طرف مقابل پیروز خواهد شد.

,

ملک شاهکوهی بیان کرد: تمام برنامه دشمن این بوده که مردم از انقلاب اسلامی ناامید شوند کشور به هم بریزد اگر در این عصر و آینده که خواهد آمد مواظب نباشیم همه با هم آسیب خواهیم دید.

,

وی گفت: در جنگ ترکیبی که دشمن ایجاد کرده برای تمام سناریوهایی که پیش بینی کرد اعتبارات و هزینه‌های زیادی گذاشت اما موفق نشد و نخواهد شد.

,

فرمانده سپاه نینوا گلستان بر لزوم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و افزود: باید همواره از حق دفاع کنیم و در این مسیر صبور باشیم که این عمل صالح است.

,

ملک شاهکوهی از زحمات چهار ساله فرمانده پیشین سپاه گرگان قدردانی کرد و برای علی دیلم متولی فرمانده جدید آرزوی موفقیت در مسئولیت جدید داشت..

,

وی در پایان از مردم خواست تا حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان داشته باشند و مشت نهایی را بر دهان استکبار جهانی بزنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه