اخبار داغ

اتصال روستای دودر زرآباد به شبکه ارتباطی پایدار بزودی محقق می‌شود؛

خبر خوش نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استانها به مردم زرآباد

خبر خوش نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استانها به مردم زرآباد
دسترسی شهروندان به ارتباطات پایدار و اینترنت پر سرعت مطالبه مکرر مردم در جنوب استان است در همین راستا با پیگیری و مکاتبات نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان‌ها بزودی روستای دودر شهرستان زرآباد به شبکه ارتباطی پایدار و پرسرعت متصل خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر هامون، با توسعه شهرنشینی و پیشرفت تکنولوژی، سرعت زندگی مردم افزایش پیدا کرده و شرکت‌های خدمات‌محور برای پوشش نیاز‌های جامعه، به توسعه شعب و دفاتر خود در سطح شهر‌ها روی آورده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر هامون, ، ,

دسترسی به ارتباطات سریع و پایدار و برقراری اینترنت پرسرعت با توجه به وجود خدمات اینترنتی و همچنین ارائه آموزش های مجازی به ویژه برای دانش‌آموزان، دانشجویان و کسب و کارها یک مقوله ضروری و لازم است که در ارزیابی شاخص های توسعه بسیار اثرگذار می باشد.

در شرایط بحران، داشتن شبکه ارتباطی پایدار و بدون اختلال برای تیم‌های مدیریت بحران و مردم از جمله مهمترین الزاماتی است و خواسته بحق مردم که بر آن تاکید شده است.
 
زرآباد یکی از شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان در رونق گردشگری و صیادی است و زمانی این امر اتفاق می‌افتاد که زیر ساخت‌های مخابراتی در آن منطقه آماده باشد و اسکله‌های صیادی جنوب شرق کشور از نعمت پوشش مخابراتی بهره مند و مجهز شوند.
 
عدم پوشش ارتباطی در روستاهای شهرستان زرآباد همواره مورد اعتراض و نگرانی مردم جنوب سیستان و بلوچستان شده است.
 
اتصال روستای دودر زرآباد به شبکه ارتباطی پایدار و پرسرعت بزودی محقق می شود
 
فاروق اعظمی، نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استانها در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: در دنیای امروز با توجه به انجام کارهای روزانه، استفاده از تلفن همراه به عنوان یک راه سریع به یکی از مهم ترین نیازهای روزمره مردم از جمله استفاده از خدمات دولت الکترونیک و سرعت بخشیدن به فعالیت‌های خدماتی، تبدیل شده است ولی ضعف آنتن دهی تلفن همراه، اهالی روستاهای جنوب استان را آزار می دهد.
 
وی با اشاره مکاتبه با وزیر ارتباطات و فناوری مبنی بر نبود هیچ گونه دکل پوشش ارتباطات در روستای دودر از توابع بخش مرکزی شهرستان زرآباد در ماه مرداد افزود: تاکنون چندین مکاتبه به دلیل عدم دسترسی به آنتن دهی مناسب و اینترنت در این روستا انجام شده است. با پیگیری و مکاتبات بزودی به شبکه ارتباطی پایدار و پرسرعت متصل می‌شود.
 
اعظمی گفت: رضا باقری اصل، معاون وزیر ارتباطات در امور دولت، مجلس و استانها در پاسخ به مکاتبات و پیگیری ها در نامه ای از اتصال این روستا به شبکه ارتباطی پایدار و پرسرعت خبر داد.
 
وی اظهار کرد: در خصوص رفع مشکلات مخابراتی روستای دودر زرآباد مجری طرح توسعه خدمات عمومی اجباری روستایی ارسال می شود.
 
نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استانها گفت: در راین راستا یک سایت جدید با تکنولوژی ۲g/۳g/۴g از محل اعتبارات طرح توسعه خدمات عمومی، اجباری و روستایی وزارت مطبوع به اپراتور ایرانسل ابلاغ شده که در مرحله نیاز سنجی فنی و آغاز عملیات عمرانی در روستای مذکور است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
, اتصال روستای دودر زرآباد به شبکه ارتباطی پایدار و پرسرعت بزودی محقق می شود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه