اخبار داغ

سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش‌وجوانان استان مطرح کرد؛

کسب ۱۴ مدال توسط ورزشکاران چهارمحال‌وبختیاری در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور

کسب ۱۴ مدال توسط ورزشکاران چهارمحال‌وبختیاری در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور
جهانبخشی گفت: سه تیم‌ اعزامی چهارمحال‌وبختیاری به سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر سال جدید توانستند ۱۴ مدال انفرادی و تیمی را از آن خود کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله جهانبخشی سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سه تیم‌اعزامی استان به سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر سال جدید توانستند 14 مدال انفرادی و تیمی را از آن خود کنند.
وی افزود: 292 ورزشکار استانی به سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر سال جاری در استان‌های مختلف اعزام شدند که از این تعداد 167 ورزشکار پسر و 125 ورزشکار دختر بودند.
سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ورزشکاران استان توانستند 14 مدال را کسب کنند که شامل 2 مدال طلا، 4 مدال نقره و 6 مدال برنز در بخش انفرادی و یک مدال نقره و یک مدال برنز در بخش تیمی است.
جهانبخشی بیان کرد: سیدعلی اکبر میراحمدی در رشته ورزشی بوکس در بخش انفرادی مدال نقره، ترانه طاهرزاده در رشته تیراندازی با کمان در بخش انفرادی مدال طلا، ریحانه داور مدال نقره و محمد متین نصیری مدال برنز را در رشته قایقرانی و اسکی روی آب را به دست آوردند و ترانه طاهرزاده نیز در تیراندازی با کمان طلایی شد.
وی تاکید کرد:  آرمین صالحی‌زاده در رشته کشتی مدال برنز فرنگی، آیدا پورحسینی در رشته وزنه‌برداری مدال برنز، هانیه هاشمی مدال نقره، هستی ایزدی مدال برنز و ابوالفضل علیدوستی مدال برنز رشته جودو، محمد خلیلیان مدال طلا و نقره و نرگس جعفری مدال برنز را در رشته دو و میدانی به ارمغان آوردند.
سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در بخش تیمی نیز، تیم تیراندازی بانوان به مدال نقره و تیم آقایان نیز به مدال برنز رسید.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه