اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

رسانه‌های معاند به هر دروغی متوسل می‌شوند تا سبب تهییج و تحریک اغتشاشگران شوند

رسانه‌های معاند به هر دروغی متوسل می‌شوند تا سبب تهییج و تحریک اغتشاشگران شوند
یاری گفت: رسانه‌های معاند خصوصاً رسانه متعلق به سعودی در حوادث اخیر بیش از گذشته عناد و دشمنی خود را نمایان ساخته و به هر دروغی متوسل می‌شوند تا سبب تهییج و تحریک اغتشاشگران شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد یاری کارشناس سیاسی در گفتگو با دیارآفتاب، با توجه به دروغ‌های رسانه سعودی اینترنشنال گفت: این رسانه معاند برای انجام مأموریت‌های مخربانه خود از عربستان سعودی پول می‌گیرد و توسط انگلیسی‌ها اداره می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی با بیان اینکه بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مشخص‌شده است هر صد ثانیه یک دروغ توسط رسانه‌های معاند مطرح می‌شود، افزود: اغلب اخبار این رسانه‌ها خلاف واقع است و این رسانه‌ها راست و دروغ را به هم می‌بافند و معتقد هستند که هر چه دروغ بزرگ‌تر باشد، باورش برای مخاطب آسان‌تر است.
,
 
,
یاری با اشاره به فایل صوتی خبرنگار بی بی سی اظهار کرد: آنها به دنبال تجزیه ایران و پیش بردن اهداف سعودی در ایران هستند و با این رویکرد می‌خواهند از نظام جمهوری اسلامی و به مردم ایران تصویری غیرواقعی ارائه دهند البته باید بدانند هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
,
 
,
این کارشناس سیاسی گفت: این رسانه سعودی بیش از گذشته عناد و دشمنی خود را نمایان ساخته و به هر دروغی متوسل می‌شود تا سبب تهییج و تحریک اغتشاشگران شود.
,
 
,
وی افزود: فکر پلید این رسانه برای مردم نمایان شده و مهم‌ترین وظیفه انقلابیون رسوا کردن رسانه‌های معاند و اهداف شوم آن‌ها در اجرای اهداف خصمانه سعودی است.
,
 
,
یاری خاطرنشان کرد: این رسانه معاند گاف های بزرگی در این مدت داده است و با پول اربابشان به دنبال  تجزیه ایران است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه