اخبار داغ

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل:

عرصه فضای مجازی، اصلی ترین میدان نبرد دشمنان علیه ملت ایران است

عرصه فضای مجازی، اصلی ترین میدان نبرد دشمنان علیه ملت ایران است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از عرصه فضای مجازی بعنوان اصلی ترین میدان نبرد دشمنان علیه ملت ایران نام برد و گفت: شهرستان های استان اردبیل از ظرفیت بالایی برای تولید محتوای دیجیتال برخوردار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، رضا قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل شب گذشته با حضور در محل برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل از نزدیک در جریان توانمندی های فعالان فضای مجازی و تولید محتوای بسیج قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,
وی در این دیدار از عرصه فضای مجازی به عنوان اصلی ترین میدان نبرد علیه ملت ایران نام برد و گفت: استکبار به سرکردی آمریکا بعد ار عدم توفیق در جنگ نیابتی یخت و تهاجم فرهنگی با سرمایه گذاری در فضای مجازی به دنبال تغییر ذائقه و سلایق نسل جوان و نسل های پاتی است تا با تغییر دیدگاها و باورهای فرزندان این ملت در بلند مدت بتواند به اهداف خود یعنی توقف مسیر حرکت قطار انقلاب اسلامی در جهان دست پیدا کند.
,
 
,
قاسمیان در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم توجه به جوانان در عرصه فضای مجازی پرداخت و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت سواد رسانه ای در خانواده ها هستیم.
,
 
,
وی از جهاد تبیین و روشنگری بین اقشار مختلفجامعه به عنوان مهمترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان شد و گفت: در این میان تولید محتوای فاخر و جذاب مهمترین ابزار در راستای مقابله با تهاجمات بی امان دشمنان است.
,
 
,
معاون سیاسی و امنیتی استان اردبیل در ادامه بازدید خود با حضور در غرفه های تولید محتوا در زمینه های پویانمایی،  تولید برنامه های کاربردی تلفن همراه و بازی اندروید در جریان مشکلات جوانان در شهرستان های استان در زمینه آموزش های اصولی و پیشرفته و تجهیزات لازم برای تولید محتوا قرار گرفت.
,
 
,
وی تصریح همه باید تلاش کنند تا با توانمند سازی جوانانمان ،ایران قوی را برای تحقق تمدن نوین اسلامی در جهان  قوی تر کنیم.
,
 
,
چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل با حضور ۲۲ تیم از سراسر استان اردبیل روز چهارشنبه  ۲۵ آبان آغاز و روز جمعه ۲۷ آبان به کار خود پایان خواهد داد.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه