اخبار داغ

برگزیده جشنواره پژواک: تولید مستند رادیویی زمانبر است

برگزیده جشنواره پژواک: تولید مستند رادیویی زمانبر است
برگزیده برتر نخستین جشنواره پژواک گفت: تهیه و تولید مستند رادیویی زمانبر است و نیاز به خلاقیت و پشتیبانی خوب مالی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسکندر رحیمی تهیه کننده که با مستند داستانی آخارقان در بخش دفاع مقدس برنده جایزه اصلی در نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک شد درباره مستندش در گفت‌وگو با ایرنا می‌گوید: دفاع مقدس، عملیات دو نفره و شهادت‌طلبانه شهیدان «بهزاد دربندی» و «نادر علیزاده» با هدف برجسته‌سازی این عملیات و ایثارگری این شهیدان، محتوای مستند داستانی آخارقان را شکل داد.

مولفه بومی، تحقیق خوب و پرداخت موثر ویژگی منحصر به فرد مستندرادیویی بود

وی افزود: داشتن مولفه بومی، تحقیق خوب و پرداخت موثر داستانی به ماجرا ویژگی منحصر به فرد این مستند رادیویی بود که توانست در نخستین جشنواره برگزیده شود.

رحیمی درباره اینکه جشنواره‌های رادیویی چگونه می‌توانند جایگاه رادیو را در سطوح مختلف کشور ارتقا دهد، گفت: جشنواره‌ها بستر خوبی برای تولید آثار خوب و فاخر ایجاد می‌کند، البته به شرطی که مثل جشنواره پژواک منظم و با برنامه‌ریزی خوب پیش بروند.

تهیه و تولید مستندرادیویی زمانبر و نیاز به خلاقیت و پشتیبانی خوب مالی دارد

برگزیده برتر جشنواره پژواک با تاکید بر اینکه برنامه مستندرادیویی سختی‌های خودش را دارد می‌گوید: تهیه و تولید مستند رادیویی زمانبر و نیاز به خلاقیت و پشتیبانی خوب مالی دارد، به ویژه برای نیروهای رسمی سازمان از نظر ساعت کاری، نیاز به مساعدت دارد. برای جشنواره باید تهیه‌کنندگان مستعد شناسایی شوند و امکانات مورد نیازشان فراهم تا زمینه تولید کارهای خوب وفاخر ایجاد شود.

رحیمی معتقد است که حضور برنامه‌ها در جشنواره و شرکت برنامه‌سازان متعدد از نقاط مختلف دنیا، سطح کیفی کارها را افزایش می‌دهد و به تعامل سازنده برنامه‌سازان و آموزش آنها کمک شایانی خواهد کرد.

برگزیده برتر نخستین جشنواره پژواک گفت: بین‌المللی شدن جشنواره و حضور مستندسازان رادیویی خارجی در این رویداد تاثیر بسزایی در کیفی‌سازی و ارتقای برنامه‌های برنامه‌سازان داخلی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
, مولفه بومی، تحقیق خوب و پرداخت موثر ویژگی منحصر به فرد مستندرادیویی بود,
,
,
,
,
,
, تهیه و تولید مستندرادیویی زمانبر و نیاز به خلاقیت و پشتیبانی خوب مالی دارد,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه