فجرسپاسی از جام حذفی کنار کشید

فجرسپاسی از جام حذفی کنار کشید
تیم فوتبال فجرسپاسی به علت فشردگی مسابقات از جام حذفی کنار کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانامسئولان باشگاه فجرسپاسی به علت فشردگی مسابقات که فاصله کمی بین رقابت‌‌های لیگ برتر و جام حذفی وجود دارد تصمیم گرفتند به دلیل اهمیت بیشتر لیگ برتر از جام حذفی کناره‌گیری کنند.

کادر فنی فجرسپاسی کتبا این موضوع را به باشگاه اعلام کرده و آنها قصد دارند با کناره‌گیری از جام حذفی تمرکز خود را روی رقابت‌های لیگ برتر داشته باشند.

تیم فوتبال فجرسپاسی در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل مس با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید و با 13 امتیاز در رده سیزدهم جدول رقابت‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/ی

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه