بشین سرجایت آقای داور !
علی دایی را بطور حتم باید سمبل انتقاد به تصمیمات داوری دانست.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا در دیدار برابر داماش گیلان نیز علی دائی بازهم به تصمیمات جاجبابائی اعتراض کرد و همین اعتراضات مداوم او زمینهساز درگیری لفظی او با داور چهارم این دیدار شد تا علی دائی به او موضع بگیرد و با لحنی تند نسبت به او واکنش نشان دهد و بگوید : " بشین سر جات !"
, شبکه اطلاع رسانی دانا, !",,
این شکل صحبت کردن دائی از ظن او به هیچوجه بیاحترامی نبوده است و او در این رابطه در مصاحبهی مطبوعاتی خود گفته است : " اینکه من میگویم سر جایت بنشین توهین کردهام؟ شما میگویید صحبت من توهین بوده است. من را تهدید میکرد که مرا اخراج میکند. مگر من از اخراج شدن ترس دارم. این تبعاتی است که باید پس بدهم."
, .",,
این هم واکنش مردی که از اخراج هم هراسی ندارد و همچنان اعتراض میکند چون میداند کسی نمیتواند روبروی او قرار گیرد !
, !,انتهای خبر
]
ارسال دیدگاه