اگر دایی این حرف را زده باید با او برخورد شود
رییس کمیته داوران گفت :اگر دایی این حرف را زده باشد باید با او برخورد شود.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران در مورد اینکه علی دایی با لحن بدی با کمک داور چهارم صحبت کرد و به او گفته سر جایش بنشیند، عنوان کرد: برخورد این عزیز حتما توسط داور و کمک چهارم گزارش میشود. من این صحنه را دیدم اما متوجه نشدم که او چنین حرفی زده است، به هر حال ما نمیتوانیم لب خوانی کنیم اگر چنین اتفاقی افتاده باشد حرکتی خوبی نیست و باید با آن برخورد شود.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,انتهای خبر
,,
]
ارسال دیدگاه