اخبار داغ

استقلال ۴ - ملوان صفر؛

لیگ برتر فوتبال| استقلال جلوی ملوان را گرفت؛ جشنواره گل آبی‌ها پس از ۲۷۳۰ روز!

لیگ برتر فوتبال| استقلال جلوی ملوان را گرفت؛ جشنواره گل آبی‌ها پس از ۲۷۳۰ روز!
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری قاطع آبی‌پوشان میزبان خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان بندرانزلی طی دیداری در چارچوب نخستین روز از جریان هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۵:۰۰ عصر امروز (پنج‌شنبه - ۶ بهمن‌ماه) در ورزشگاه آزادی تهران با حضور تماشاگرانی از سوی هر دو تیم به مصاف یک‌دیگر رفتند.

بازگشت تماشاگران به استادیوم‌ها پس از مدت‌ها با ابلاغیه هفته اخیر صورت گرفت اما قیمت‌های نجومی بلیت ورزشگاه آزادی با ارقامی از ۱۰۰ هزار تا یک میلیون تومانی، باعث شد تا علی‌رغم زمان مناسب این دیدار با استقبال خیلی خیلی کمی مواجه شود و عملاً بالغ بر ۹۰ درصد سکوهای استادیوم خالی بمانند.

ملوانان دریای شمال که از هفته‌های منتهی به پایان نیم‌فصل نخست روند خوبی را پیش گرفته و طعم شکست را نچشیده بودند، پس از ۲۷۳۰ روز از آخرین دیدار با آبی‌پوشان بار دیگر به ورزشگاه آزادی آمدند تا آن شکست تلخ سال‌های گذشته را جبران کنند اما در نیمه نخست شاگردان مازیار زارع نمایش خوبی نداشتند.

استقلالی‌ها که برای بقا در کورس بالانشینی هر کاری می‌کنند، در نیمه نخست یک بار با گل‌به‌خودی مدافع ملوان و یک بار هم توسط محمد محبی به گل دست یافتند تا این ریکاردو ساپینتو باشد که با ۲ گل اختلاف، دست بالاتر را در نیمه دوم خواهد داشت.

ملوانان نیمه دوم را پرشورتر از نیمه اول آغاز کردند و بارها به دروازه رقیب تهرانی هم نزدیک شدند اما حملات تیم گیلانی آن جان لازم را نداشت و استقلال به مرور نبض بازی را در دست گرفت و با ساخت موقعیت‌های به مراتب خطرناک‌تر، بالاخره توسط مطهری روی اشتباه گلر و مدافع تیم ملوان به گل سوم دست یافت.

این پایانی بر فستیوال گل‌های آبی‌ها نبود و گل چهارم توسط روزبه چشمی به ثمر رسید تا ملوان با شکست سنگین ۴ بر صفر به خانه برگردد.

استقلال ۴
گل: پدرام قاضی‌پور (۳۶ - گل به خودی) - محمد محبی (۴۴) - امیرارسلان مطهری (۷۳) - روزبه چشمی (۸۷)

ملوان بندرانزلی صفر
گل: -

ترکیب استقلال: علیرضا رضایی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، سعید مهری، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری.

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، علی خشکفا، سعید کریمی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، محمود مطلق‌زاده، صادق بارانی، مهران احمدی، سجاد بازگیر، مسعود زائرکاظمین و مهدی مومنی.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه