اخبار داغ

معین در پاسخ اختصاصی به دانا؛

رسالت سازمان فضای مجازی معرفی نخبگان تولیدمحتوای دیجیتال است

رسالت سازمان فضای مجازی معرفی نخبگان تولیدمحتوای دیجیتال است
رئیس سازمان فضای مجازی با اشاره به حمایت، شناسایی و معرفی گروه‌های برتر رویداد تولید محتوای مجازی گفت: کمک به بهره‌برداری از توان این گروه‌ها، رسالت این سازمان است.

مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین در آیین افتتاح رویداد ملی تولید محتوای فضای مجازی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ دررابطه‌با حمایت‌های این سازمان از نخبگان فضای مجازی اظهار کرد: اصول برگزاری این رویداد بر پایه همین موضوع طرح‌ریزی‌شده تا مجموعه‌ای از استعدادهای پراکنده در حوزه‌های مختلف بازی و نرم‌افزار و پویانمایی و سایر حوزه‌های تخصصی در کشور دارید که بعضاً این تیم‌ها از دورافتاده‌ترین نقاط کشور در این رویداد شرکت کرده‌اند.

وی به‌عنوان‌مثال گفت: در سال گذشته یک تیم که تمام اعضای آن ۱۳ تا ۱۷ساله بودند از شهرستان دهلران ایلام در حوزه انیمیشن حضور پیدا کرده بودند و شاید باور این موضوع برای کسانی که این گروه را ندیده بودند سخت بود که چنین گروه توانمندی آن هم با این سن‌وسال از دورافتاده‌ترین نقاط کشور چنین استعدادی را از خود بروز دهد.

معین افزود: با این رویداد پس از برگزاری مسابقات سراسری در تمام کشور این گروه نخبه و توانمند این امکان را پیدا می‌کند تا در یک رویداد کشوری حضور به هم رسانند و در این میان آموزش‌هایی ببینند و با گروه‌های باتجربه‌تر آشنا شوند و با دنبال‌کردن مسیرهای جدید به وجود آمده برای گروه به‌نوعی به خوداتکایی دست یابند و در واقع اصل اقدام برای برگزاری این رویداد همین نگاه بوده.

وی گفت: البته سازمان فضای مجازی پیش از شروع رویداد نیز برنامه‌هایی برای آموزش و آشنایی این گروه‌ها تدارک دیده که زمینه‌ساز حضور توانمندتر و قوی‌تر این گروه‌ها و همچنین ارتقای کیفیت حضور این تیم‌ها را فراهم آورده باشد.

رسالت سازمان فضای مجازی معرفی نخبگان تولیدمحتوای دیجیتال است

این مقام مسئول ادامه داد: حمایت، شناسایی و معرفی این گروه از شرکت‌کنندگان رسالت ما در فضای مجازی است و کاری که سازمان فضای مجازی بسیج به دنبال آن است در اختیار قراردادن یک عرصه استعدادیابی برای مجموعه‌های مختلف است تا عملکرد این گروه‌ها در دید مجموعه‌های بهره‌بردار از این محتواها قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور مجموعه‌های قدرتمند کشوری در حوزه آی‌تی، ارتباطات، فضای مجازی و تولید محتوا در این رویداد و بازدید این مجموعه‌های اقتصادی از عملکرد گروه‌های حاضر در رویداد توضیح داد: این مجموعه‌های بزرگ، فعال و سرمایه‌گذار به این شرکت‌کنندگان در این رویداد متصل می‌شوند و سازمان فضای مجازی به‌عنوان یک تسهیلگر و شتاب‌دهنده در این رویداد استعدادیابی عمل می‌کند.

مسلم معین گفت: بخشی از همین نخبگان نیز در سازمان فضای مجازی به‌کارگیری خواهند شد و پروژه‌هایی که این سازمان در راستای تخصص این عزیزان دارد را به آنها واگذار نماید و نیاز سازمان در حوزه برنامه‌نویسی و استعدادهای حوزه تولید محتوا را از این عزیزان تأمین خواهد نمود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه