اخبار داغ

بعد از کوپر، نوبت به مربی اسپانیایی رسید

گزینه جدید برای هدایت تیم ایران؛ خمز از تراکتور به تیم ملی؟

گزینه جدید برای هدایت تیم ایران؛ خمز از تراکتور به تیم ملی؟
رسانه معتبر اسپانیایی از سرمربی تراکتور به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی ایران نام برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در حالیکه وضعیت نیمکت تیم ملی ایران کماکان مبهم و نامشخص است، رسانه های خارجی هر روز یک مربی جدید را به نیمکت تیم ملی ایران لینک می کنند. ابتدا صحبت از هکتور رائول کوپر سرمربی سابق ازبکستان و کنگو به میان آمد که رئیس فدراسیون روز گذشته آن را تکذیب کرد اما حالا یک نشریه معتبر اسپانیایی از پاکو خمز سرمربی تراکتور به عنوان گزینه جدی نیمکت ایران نام برده.

نشریه معتبر آ اس در گزارشی در این بار نوشت: پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور گزینه جدید فدراسیون فوتبال ایران برای هدایت تیم ملی این کشور است چرا که این فدراسیون معتقد است که حضور خمز باعث شده تا سطح لیگ فوتبال ایران تا سطح قابل توجهی بالا رود.

این نشریه در ادامه با تمجید از خمز نوشت: آنها کاملاً از بازی تراکتور و رشد تاکتیکی اش با خمز تنها در 6 بازی لیگ شگفت زده شده اند. فدراسیون ایران در حال بررسی گزینه‌های متعدد برای جایگزینی کارلوس کی‌روش است و در این میان مربی اسپانیایی طرفداران زیادی پیدا کرده است.

خمز در 6 بازی‌ که هدایت تراکتور را بر عهده گرفته توانسته جایگاه این تیم را ارتقا دهد. او در ۶ بازی ۱۱ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن را کسب کرده است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه