اخبار داغ

شکایت شیخ قرمز از آبی ها

مهاجم پرسپولیس علیه استقلال به فیفا نامه زد؛ پولم را ندادند!

مهاجم پرسپولیس علیه استقلال به فیفا نامه زد؛ پولم را ندادند!
مهاجم فعلی تیم فوتبال پرسپولیس به‌دلیل اینکه باشگاه استقلال مطالباتش را پرداخت نکرده، از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ دیاباته مهاجم فعلی تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه دو فصل بازی در استقلال را دارد، از باشگاه سابق خود به‌دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از استقلال به فیفا شکایت کرد. این مهاجم اهل کشور مالی پرسپولیس مدعی شده باشگاه استقلال مبلغ 79 هزار دلار بابت حقوق دو ماه پایانی حضورش در این تیم را پرداخت نکرده است.

درحالیکه باشگاه استقلال سال گذشته اعلام کرده بود کلیه مطالبات شیخ دیاباته به میزان ۱۷۵هزار دلار پرداخت شده اما این بازیکن در دادخواست خودش مدعی شده باشگاه ۲ماه کمتر از مدت قراردادش به وی پرداختی داشته. البته گفته می‌شود این مدت اختلاف ظاهرا به خاطر طولانی شدن مسابقات لیگ برتر بر اثر شیوع کرونا بوده است.

فیفا از باشگاه استقلال درخواست ارسال دفاعیات کرد که این باشگاه توضیح داد تنها مطالبات باقیمانده دیاباته یک ماه است و ماه دوم آن ارتباطی به استقلال ندارد. گفته می‌شود اختلاف استقلال و دیاباته به‌دلیل طولانی شدن مسابقات فوتبال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا بوده است.

با پیگیری‌ها مشخص شد دیاباته در ابتدا به دنبال دریافت حدود 500 هزار دلار بوده اما با دفاعیات باشگاه استقلال این مبلغ به 175 هزار دلار کاهش پیدا کرده است.

باشگاه استقلال در تاریخ نهم دی ماه 1400 در مورد بسته شدن پرونده دیاباته در اطلاعیه‌ای گفته بود: «دیاباته با طرح شکایتی خواستار پرداخت مطالباتی به‌ارزش 537 هزار دلار شده بود که با پیگیری‌های باشگاه استقلال و دفاعیات مستدل و مستندی که صورت گرفت، در نهایت کمیته وضعیت فیفا رأی به پرداخت 175 هزار دلار توسط باشگاه استقلال داد و این مبلغ پرداخت شد».

اکنون با شکایت جدید دیاباته، پرونده‌ای جدید برای آبی‌ها در کمیته وضعیت فیفا باز شده است. باشگاه استقلال نیز در این خصوص لایحه دفاعی خودش را ارائه کرده و منتظر اعلام رای این پرونده است.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه