اخبار داغ

دادستان کل کشور از فرمانده کل سپاه تقدیر کرد

 دادستان کل کشور از فرمانده کل سپاه تقدیر کرد
دادستان کل کشور گفت: خدمات ارزشمند قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در زمره مردمی ­ترین نیرو‌های مسلّح جهان قرار داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور در پی ارائه گزارشی از سوی عملکرد معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران، حجت الاسلام و المسلمین منتظری در نامه ای خطاب به سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقـلاب اسلامی ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده و تقدیر از زحمات صورت گرفته بر اطلاع رسانی و انعکاس گسترده فعالیت‌های صورت گرفته تاکید کرد.

متن این نامه بدین شرح است:

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقـلاب اسلامی

با سلام و تحیّت    

گزارش عملکرد قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی که توسط معاون محترم هماهنگ­ کننده آن قرارگاه و متضمّن اجرای یک میلیون و سیصد و نه هزار و چهارصد و بیست و دو پروژه محرومیت زدایی عمرانی و غیرعمرانی در مناطق محروم مرزی، حساس و صعب‌العبور ارائه گردیده است، اینجانب را بر آن داشت تا از زحمات، خدمات و تلاش‌­های سپاهیان عزیز و دست اندرکاران این گام بلند قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

این خدمات ارزشمند که در اقصی نقاط کشور به محروم­ترین اقشار جامعه ارائه شده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در زمرۀ مردمی‌­ترین نیروهای مسلّح جهان قرار داده که علاوه بر نبرد با تروریسم و مبارزه با فقر بمنظور ارتقاء کرامت انسانی و حقوق بشر گام‌های مؤثری برداشته است.

خداوند منّان را بر داشتن چنین نیروهای مسلّح ارزشمندی شاکرم و همواره حامی آن جناب و یاران سبزپوشتان هستم.

اقتضاء دارد مراتب قدردانی اینجانب را به سردار فرماندهی قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌­زدایی کوثر و همکاران سخت کوش ایشان ابلاغ فرمائید و نیز موضوع با این اهمیت بنحو مقتضی به چشم و گوش همگان رسانده شود تا بدخواهانی که تلاش دارند نام این نهاد مقدس را در فهرست تروریست قرار دهند، بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علاوه بر مبارزه مستمر با تروریست­‌ها چگونه در خدمت قشر محروم جامعه خدماتی دارند که در دنیا برای آن نظیری یافت نمی­شود. موفق و مؤید باشید.

محمدجعفر منتظـری

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه