اخبار داغ

سردار نعمان غلامی در گفتگو با دانا:

آینده از آن جمهوری اسلامی است و دشمنان ما راه به جایی نخواهند برد

آینده از آن جمهوری اسلامی است و دشمنان ما راه به جایی نخواهند برد
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین گفت:‌ آینده از آن جمهوری اسلامی است و دشمنان ما راه به جایی نخواهند برد.

سردار نعمان غلامی فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین در حاشیه بازدید از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  در خصوص اتفاقات اخیر و مداخله های رژیم صهیونیستی در مسائل داخل کشور، اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارای عمق استراتژیک در همه عوامل است و رویکرد های این نظام کمک و نجات مستضعفان از چنگال مستکبران در جای جای عالم است.

وی افزود: این رویکرد در نظام ما روز به روز در گام اول و دوم تقویت می شود، بنابراین طبیعی است که مستکربان عالم با این خورشید تابان در ضدیت با جمهوری اسلامی باشند ولی آینده از آن جمهوری اسلامی است و دشمنان ما راه به جایی نخواهند برد.

سردار غلامی در ادامه با اشاره به فتنه‌ اخیر که باعث اغتشاشات شد، گفت: تجربه ثابت کرده دشمن هرکجا علیه جمهوری اسلامی فتنه پیچیده ای به راه انداخت مارا قوی تر کرده و یک قدم به جلو برده است.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین گفت: حیات جمهوری اسلامی ایران و استمرار این حیات نورانی روز به روز بر کاهش عمر صهیونیست ها اضافه می کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بروز توانایی‌های و قابلیت های خود در هر صحنه و حادثه ای که برای این نظام پیش آمده پاسخ پشیمان کننده داده که دشمنان را چندین گام به عقب رانده و خودش به جلو رفته است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه