اخبار داغ

بازدید سفیر اسپانیا در ایران از باشگاه پرسپولیس و دیدار با درویش

بازدید سفیر اسپانیا در ایران از باشگاه پرسپولیس و دیدار با درویش
سفیر اسپانیا در گفتگو با رضا درویش از علاقه به کمک در جهت توسعه فوتبال در ایران و ایجاد ارتباط بین سرخپوشان با باشگاه‌های اسپانیایی در این راستا گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سفیر اسپانیا، امروز (سه‌شنبه) در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و ضمن دیدار با رضا درویش، دو طرف درباره مسایل مورد علاقه در حوزه ورزش، از جمله ایجاد ارتباط بین باشگاه پرسپولیس و باشگاه‌های اسپانیایی و امکان استفاده از تجارب و تخصص فوتبال آن کشور برای توسعه فوتبال در ایران، گفتگو کردند.

در این ملاقات، افشین پیروانی مدیر تیم، مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی، امیر علی حسینی مدیرامور بین‌الملل باشگاه و په‌په لوسادا، عضو کادر فنی و مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس نیز حضور داشتند.

مسایل ورزشی از جمله هماهنگی‌ها برای فراهم آمدن شرایط همکاری‌ بین باشگاه پرسپولیس و باشگاه‌های اسپانیایی به‌ویژه در بخش‌های آموزشی، توسعه فوتبال و فوتبال پایه، از موارد مورد بحث بود. در این نشست صمیمانه همچنین درباره بررسی امکان برگزاری دیدارهای دوستانه صحبت شد.

آنخل لوسادا فرناندز که خود یک رئالی سرسخت است در بخشی از صحبت‌های خود در جریان این دیدار اظهار داشت: باشگاه محبوب من در ایران، پرسپولیس است. من خیلی خوشحال هستم که امروز این جا حضور دارم. امیدوارم بتوانم در جهت کمک به توسعه فوتبال در ایران و ارتباطات اجتماعی دو کشور باعث ایجاد روابط بین باشگاه پرسپولیس و باشگاه‌هایی مطرح در اسپانیا شوم.

وی ادامه داد: فوتبال ابزاری قدرتمند برای گرد هم آوردن مردم با سلایق و فرهنگ‌های مختلف و ایجاد گفتمان مشترک ورزشی است. ما خوشحال هستیم که آقای په‌په لوسادا، حضور فعالی در فوتبال ایران دارد.

در این ملاقات مدیرعامل پرسپولیس نیز ضمن خیر مقدم به سفیر اسپانیا در کشورمان و تشکر از وی به خاطر حضور در باشگاه، گفت: ما در باشگاه پرسپولیس واقعا خواهان و مشتاق ارتباط با باشگاه‌ها از لیگ‌های معتبر، به ویژه اسپانیا به منظور استفاده از دانش و تجربه در بخش‌‌های اقتصاد، آموزش، فوتبال پایه و حرفه‌ای‌سازی هستیم. امیدواریم با کمک آقای سفیر که خود ورزشی هستند، امکان چنین همکاری‌هایی فراهم شود.

وی همچنین با اشاره به حضور په‌په لوسادا در کادر فنی، افزود: وی شخصیت بالایی دارد و با توجه به تخصصی که دارد، امیدواریم در کنار هم قهرمانی پرسپولیس را تجربه کنیم و آن را جشن بگیریم.

مربی اسپانیایی پرسپولیس هم در جریان این دیدار اظهار کرد: پرسپولیس تیم شماره یک ایران است. خوشحال هستم و افتخار می‌کنم که در تیم شماره یک که محبوب‌ترین نیز هست، حضور دارم و فعالیت حرفه‌ای خود را دنبال می‌کنم.

گفتنی است در پایان دیدار امروز رضا درویش هدایایی را به رسم یادبود تقدیم سفیر اسپانیا در ایران کرد که پیراهن شماره ده سرخپوشان منقش به نام خود سفیر جزو آن ها بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه