اخبار داغ

حضور در رقابتهای جهانی هندبال یعنی کسب تجربه

رزمگر: نباید انتظار داشتیم باشیم قدرتهای هندبال جهان را شکست دهیم

رزمگر: نباید انتظار داشتیم باشیم قدرتهای هندبال جهان را شکست دهیم
مربی و پیشکسوت هندبال ایران در خصوص عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان می‌گوید : نباید انتظار داشته باشیم، تیمی که دومین حضور خود در مسابقات جهانی را تجربه می‌کند، کسب سکو کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، عزت‌الله رزمگر پیشکسوت هندبال کشورمان در خصوص عملکرد تیم ملی مردان کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ لهستان اظهار کرد: حضور در رقابت‌های جهانی برای هندبال ما، به منظور کسب تجربه بیشتر است. نباید  انتظار داشته باشیم، تیمی که دومین حضور خود در مسابقات جهانی را تجربه می‌کند، کسب سکو کند. این دیدگاه به ضرر ورزش کشور و هندبال است.

وی ادامه داد: وقتی برای دومین بار در مسابقات جهانی حضور پیدا می‌کنیم، باید اختلاف سطحی که با هندبال جهان یا اروپا داریم را در نظر بگیریم. وقتی مقابل تیم‌هایی مانند اسپانیا و فرانسه قرار می‌گیریم، تماشاگر ما نباید انتظار داشته باشد که بتوانیم این تیم‌ها را شکست دهیم.

رزمگر با اشاره به تجربه ارزشمند حضور در مسابقات جهان برای تیم ملی، افزود: برای ما کسب تجربه در این رویدادها مهم است. سیاست سرمربی تیم این بود که گروهی از بازیکنان جوان را در کنار بازیکنان باتجربه قرار دهد. قطعا بازیکنان جوانی که در این مسابقات شرکت کردند، فارق از هرگونه نتیجه‌ای دست پر برگشتند. حضور ما در مسابقات قهرمانی جهان موفقیت‌آمیز بوده و توانستیم به نتیجه‌ای که می‌خواهیم، برسیم. حضور در این مسابقات یعنی کسب تجربه.

بازیکن اسبق تیم ملی هندبال ایران در پایان عنوان کرد: با حضور در این رقابت‌ها، توانستیم مقابل تیم‌هایی مانند لهستان، مونته‌نگرو و شیلی کارنامه موفقی داشته باشیم. می‌دانیم که تیم‌های اروپایی از ما برتر هستند و هیچ وقت انتظار نداریم ایران در دومین حضور خود در عرصه جهانی، این تیم‌ها را شکست دهد اما همین که بازیکنان ما می‌توانند مقابل تیم‌های اروپا بازی کنند و حتی گاهی نتیجه را به نفع خودشان برگردانند، نشان‌دهنده برنامه‌های خوبی است که فدراسیون ترتیب داده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه