اخبار داغ

علی نیکزاد:

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به عنوان نماد کارآمدی انقلاب اسلامی شناخته می‌شود

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به عنوان نماد کارآمدی انقلاب اسلامی شناخته می‌شود
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به عنوان نماد کارآمدی انقلاب اسلامی با دغدغه عمران و آبادانی کشور، زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه) با حضور در مرکز پایش پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در جریان وضعیت پروژه‌های این مجموعه قرار گرفت و گفت: عامل موفقیت هر حاکمیت کسب رضایت و افزایش سرمایه اجتماعی است و برای حصول این مهم باید بتوانیم کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، مدیریتی، سازندگی و آبادانی ثابت کنیم.

وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در گام نخست به عنوان مجموعه‌ای در به اثبات رساندن توانمندی‌ها، تحقق «ما می‌توانیم» و خدمت به آحاد مردم در عرصه‌های مختلف شناخته می‌شود و در گام بعد به عنوان مجموعه‌ای که عمران و آبادی و توسعه کشور را انجام می‌دهد از آن یاد می‌کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) بیان کرد: در بحث مدیریتی قرارگاه، یک مجموعه پاک، ارزشی و برخاسته از بطن نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود که بر روی آرمان‌های خود ایستاده و در سلامت کامل اداری در حال انجام مأموریت‌های خود است.

نیکزاد ضمن اشاره به توانمندی بالای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در حوزه‌های مختلف تصریح کرد: این مجموعه در دولت‌های مختلف توانسته خدمات شایانی به کشور داشته باشد و این دولت‌ها از توانمندی سازنده، اخلاق‌مدار و خداباور قرارگاه استفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: قرارگاه با ساخت پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس توانست منویات رهبری در خصوص خنثی‌سازی تحریم‌ها را محقق کند و کشور را از واردکننده بنزین به صادرکننده آن تبدیل کند؛ این در حالی بود که ما وابسته به واردات بنزین بودیم؛ آمریکا مدام با حربه بنزین ما را تهدید می‌کرد و به عنوان یکی از گزینه‌های روی میز از آن صحبت می‌کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کشاورزی و معدن دو حوزه مهم به شمار می‌روند که بستر آن در کشور ما فراهم است و می‌توانند جایگزین نفت شوند و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) باید با برنامه‌ریزی به این دو حوزه ورود جدی داشته باشد.

نیکزاد اظهار کرد: قرارگاه دارای شأن ویژه‌ای در کشور است و توانمندی اجرایی این مجموعه در حوزه عمران کشور در حد یک دولت است؛ از این رو باید وزارتخانه‌های مختلف از ظرفیت موجود در این مجموعه در جهت آبادانی کشور استفاده کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه