اخبار داغ

امامی به نشان زرین نرسید؛

کشتی آزاد رنکینگ کرواسی| درخشش طلا بر گردن یزدانی و اطری

کشتی آزاد رنکینگ کرواسی| درخشش طلا بر گردن یزدانی و اطری
۲ کشتی‌گیر آزادکار کشورمان در رقابت‌های رنکینگ کرواسی به مدال طلا و یک کشتی‌گیر به نشان نقره رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابت‌های کشتی آزاد جام جایزه بزرگ کرواسی و رنکینگ اتحادیه جهانی در شهر زاگرب با حضور آزادکاران اعزامی کشورمان برگزار می‌شود و امشب رقابت برای ۳ ورزشکار ایران پایان یافت.

در وزن 61 کیلوگرم رضا اطری در دور نخست با نتیجه 4 بر 3 شوتا فارتنادزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل گامزاتگادجی خالیدوف از مجارستان با نتیجه 3 بر 0 به پیروزی رسيد و به ديدار فينال  اطري در دیدار فینال با نتيجه 11 بر 3 و ضربه فنی نارانخو نارمانداخ دارنده مدال برنز جهان از مغولستان را شكست داد و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 74 کیلوگرم یونس امامی در دور نخست با نتیجه 10 بر 1 کوجیرو شیگا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 5 بر صفر تایموراز سالکازانوف دارنده مدال نقره جهان از اسلواکی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. امامی در این مرحله مقابل جوزف لاوالی از آمریکا با نتیجه 7 بر 3 شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل فضلی اریلماز از ترکیه با نتیجه   3 بر 2 به پیروزی دست یافت و به دیدار فینال رسید. وی در دیدار فینال برابر جیسون نولف از آمریکا 3 بر 3 به دلیل امتیاز درشت شکست خورد.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر سباستین جزیرزانسکی از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 11 بر صفر ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مارک هال از آمریکا را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتيجه 13 بر 2 هایاتو ایشیگورو از ژاپن را از پيش رو برداشت و به مدال طلا دست يافت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه