اخبار داغ

شهادت جوان فلسطینی در جنوب نابلس بدست نظامیان صهیونیست

شهادت جوان فلسطینی در جنوب نابلس بدست نظامیان صهیونیست
نظامیان اشغالگر اسرائیلی شامگاه جمعه به سمت جوانی فلسطینی در ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس تیراندازی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نظامیان اشغالگر اسرائیلی شامگاه جمعه به سمت جوانی فلسطینی در ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس تیراندازی کردند. صهیونیست‌ها مدعی شدند که این جوان قصد ربودن سلاح یک نظامی اسرائیلی را داشته است.

این جوان فلسطینی ساعاتی پس از زخمی شدن به شهادت رسید. در همین ارتباط نیز منابع فلسطینی اعلام کردند که «عبدالله سمیح قلالوه»، جوان ۲۶ ساله فلسطینی ساکن شهر جنین شامگاه امروز در نزدیکی شهرک حواره در جنوب نابلس به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر اسرائیلی زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

در عین حال، جنبش مقاومت اسلامی حماس ضمن تسلیت شهادت سمیح احمد قلالوه جوان ۲۶ ساله فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی در جنوب نابلس، تاکید کرد که خون پاک شهدا در سرتاسر این سرزمین، آتش انتفاضه علیه اشغالگران اسرائیلی را شعله‌ور خواهد کرد.

روز گذشته نیز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن برگزاری راهپیمایی در نوار غزه، بر حمایت از قدس اشغالی و مسجد الاقصی و پشتیبانی از گروه‌های مقاومت در کرانه باختری تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس که یکی از سخنرانان این مراسم بود، گفت: نگهبانان و پاسداران مسجد الاقصی به مانعی در مقابل اجرای طرح‌های صهیونیستی تبدیل شده اند. این در حالی است که رژیم اشغالگر برای یهودی سازی قدس و مسجد الاقصی تلاش می‌کند. وی ادامه داد: ما اقدام تمامی طرف‌هایی را که عملیات‌های اخیر قدس را محکوم کردند، مردود می‌دانیم چرا که این عملیات‌ها پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر بود.

حازم قاسم افزود: مقاومت در غزه، تحولات را زیر نظر دارد و «شمشیر قدس» همچنان برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی از غلاف بیرون است. ما به ملت فلسطین در هر جایی که از حق و وطن خود دفاع می‌کنند، درود می‌فرستیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه