اخبار داغ

ملی پوش کایاک از شرایطش می‌گوید؛

خمسه: برای موفقیت در قایقرانی دوری از شهر و خانواده را تحمل کردم

خمسه: برای موفقیت در قایقرانی دوری از شهر و خانواده را تحمل کردم
ملی‌پوش لرستانی کایاک ایران گفت: امیدوارم پس از سختی‌های که در راه موفقیت طی کردم، بتوانم باعث سربلندی کشورم باشم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علیرضا خمسه در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی درباره فعالیتش در رشته کایاک گفت: باعلاقه ای که به ورزش قایقرانی دارم از سنین کودکی شروع به این ورزش کردم و چندین دوره است که جزء نفرات برتر کشور در رده سنی جوانان شده ام.
وی‌ادامه داد: امیدوار بودم در مسابقات آسیایی و جهانی جوانان بتوانم برای کشورم افتخارآفرینی کنم که شرایط کرونایی مانع از این هدفم شد.
خمسه با اشاره به دوری‌اش از خانواده و‌تمرین خارج از استان لرستان اظهار کرد: برای موفقیت باید شرایط خاصی را ایجاد می‌کردم. حدود یکسال است که تمریناتم را جدی‌تر از گذشته زیر نظر آقای احمدرضا طالبیان قهرمان ارزنده و با اخلاق کشور شروع کردم و از تجربیات ایشان استفاده می‌کنم. شرایط سختی را خارج از استان لرستان تحمل کرده‌ام ولی چون هدف هدف بزرگیست برایم لذت بخش است.
وی درباره نقش سرمربی تیم ملی در موفقیت ورزشکاران گفت: با حضور مربی برزیلی و سیاست جالب فدراسیون مدتی به اردوی ب تیم ملی بزرگسالان دعوت شده‌ام و در این دعوت تلاش‌های کادر فنی فدراسیون انگیزه‌ام را برای گام‌های بلند به‌سوی پیروزی‌های بزرگ استوارتر کرده است.
خمسه همچنین بیان کرد: امیدوارم با توکل به خداوند متعال و استعانت از مولای متقیان بتوانم در آینده‌ای نه‌چندان دور باعث سربلندی کشورم در میادین بین‌المللی باشم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه