اخبار داغ

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد؛

آواربرداری در ساختمان متروپل پایان یافت

آواربرداری در ساختمان متروپل پایان یافت
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با تلاش گروه های آواربرداری، عملیات آواربرداری در ساختمان متروپل پایان یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روبط عمومی منطقه آزاد اروند، پژمان فرجی معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت: پاز فرو ریختن باقیمانده سازه متروپل به سرعت عملیات آواربرداری از این ساختمان آغاز شد تا خیابان اصلی امیرکبیر بازگشایی شود.

وی افزود: متاسفانه بدلیل فروریختن ساختمان متروپل تردد در خیابان اصلی امیرکبیر و خیابان سعدی به مدت 8 ماه ممکن نبود که باعث گله مندی کاسبان اطراف متروپل شد.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: اکنون با پایان یافتن عملیات آوار برداری، خیابان های امیرکبیر و سعدی در اختیار دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری و آبفا قرار گرفت.

فرجی بیان کرد: انتظار می رود دستگاه‌های اجرایی با سرعت بخشیدن به آماده سازی خیابان های اطراف متروپل امکان تردد در آنها را فراهم کنند.

وی افزود: همه تلاش سازمان منطقه آزاد اروند سرعت بخشی به ایجاد زیرساخت‌های از بین رفته در خیابان‌های اطراف متروپل است تا هر چه سریع‌تر خیابان امیرکبیر بازگشایی شود و کسبه و بازاریان بتوانند فعالیت‌های روزانه خود را از سر بگیرند.

 

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: شهروندان آبادانی تا پایان یافتن عملیات ایجاد زیرساخت‌ها در خیابان امیرکبیر محدودیت تردد در این خیابان را رعایت کنند تا سرعت بیشتری به کار داده شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه