اخبار داغ

در پی دستور‌ رئیس جمهور برای بررسی تخلف در واگذاری خودرو؛

مدیرعامل ایران‌ خودرو تغییر می کند

مدیرعامل ایران‌ خودرو تغییر می کند
در پی واگذاری خارج از روال معمول خودرو به برخی دستگاه‌ها، یافته‌های خبرنگار دانا حاکی است که مدیرعامل شرکت ایران خودرو تغییر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی دستور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور درباره پیگیری واگذاری خارج از روال معمول خودرو به برخی دستگاه‌ها در ۲۵ دی‌ماه سال جاری و ورود بازرس ویژه رئیس جمهور به این موضوع، یافته‌های خبرنگار دانا حاکی است مهدی خطیبی مدیرعامل شرکت ایران‌ خودرو تغییر خواهد کرد.

به گزارش دانا، به دنبال نشر برخی گزارش‌ها درباره واگذاری خارج از روال معمول خودرو به برخی دستگاه‌ها، رئیس جمهور در جلسه هیات دولت در مورخه ۲۵ دی‌ماه سال جاری تأکید کرد که هیچ دستگاهی حق گرفتن امتیاز ویژه برای خود ندارد و وزارت صمت و بازرسی ریاست جمهوری را مامور رسیدگی به تخلف در فروش خارج از روال معمول خودرو کرد.

این موضوع بلافاصله با ورود بازرس ویژه رئیس جمهور مواجه شد و حجت‌الاسلام درویشیان در گفتگویی اعلام کرد: این نهاد ضمن جلوگیری از واگذاری رانتی خودرو به مدیران ایران خودرو، از مدیران این شرکت‌ خواسته است تا درباره واگذاری‌ها توضیح دهند.  حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن درویشیان» گفت: بازرسی ویژه به محض اطلاع از واگذاری‌های خارج از ضوابط خودرو، موضوع را پیگیری کرد.  وی با اشاره به جلوگیری از واگذاری ۳۴ دستگاه خودروی «هایما» به مدیران ایران خودرو افزود: با مسئولان مربوطه از جمله وزارت صمت مکاتبه کردیم و از آنها توضیح خواستیم که واگذاری‌ها چه میزان بوده و بر اساس چه ضوابطی انجام شده‌ است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه