اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

کت چرمی به تن جواد عزتی نشست/ آغازی خوش برای میرزامحمدی

کت چرمی به تن جواد عزتی نشست/ آغازی خوش برای میرزامحمدی
فیلم سینمایی «کت چرمی» اولین ساخته میرزا محمدی با بازی جواد عزتی، قصه ای تلخ و جنایی را روایت گری می کند و توانسته مخاطبان را با خود همراه کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیلم سینمایی «کت چرمی» اولین ساخته بلند حسین میرزا محمدی با استقبال نسبی اهالی رسانه و مردم روبرو شده است و به نقل از روابط عمومی جشنواره، در سینماهای مردمی به سانس فوق العاده هم رسیده است.

سینمایی «کت چرمی» داستان عیسی فرهمند با بازی جواد عزتی را روایت می کند؛ فرهمند کارمند و بازرس سازمان بهزیستی است که متوجه می شود در یکی از خانه های سلامت، ماجراهایی خلاف معمول در حال اتفاق افتادن است و همین باعث بوجود آمدن ماجرای اصلی «کت چرمی» می شود.

میرزا محمدی در اولین ساخته خود به سراغ مطرح کردن آسیب های اجتماعی رفته و برای جلو بردن قصه، وارد داستان هایی جنایی شده تا تماشاگر را با این قلاب ها تا آخر داستان متصل نگه دارد؛ برخی بازی جواد عزتی در این فیلم را با نقش آفرینی او در «مرد بازنده» مقایسه می کنند و عده ای سینمایی «خورشید» را برای این مقایسه مثال می آورند؛ اما به واقع در اجرای این نقش، ظرافت هایی وجود دارد که این کاراکتر را از سایر نقش های عزتی متمایز کرده است؛ البته که حضور محمدحسین مهدویان به عنوان مشاور کارگردان باعث شده تا حضور هرچند در سایه او بر کل فیلم تاثیر بگذارد و قهرمان قصه را در مسیری خلاف جهت قانون قرار دهد؛ مسیری که گویا تنها راه رسیدن به عدالت است.

اما میرزا محمدی علاوه بر حضور مهدویان در مقام مشاوره، کامران حجازی را به عنوان تهیه کننده در کنار خودش داشته است؛ کامران حجازی که با مدیریت تولید فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز؛ رد خون» یک همکاری و شروع حرفه ای در سینما را با مهدویان آغاز کرده بود، بعدها این همکاری را با سریال «زخم کاری» ادامه داد و حضور او در جشنواره اخیر فجر به تهیه کنندگی فیلم سینمایی «مرد بازنده» برمی گردد و حالا حجازی با «کت چرمی» حضوری دوباره در جشنواره را تجربه می کند.

حسین میرزا محمدی نیز فارغ التحصیل سینما از دانشگاه هنر سن فرانسیسکو آمریکا است که در ۵ سال گذشته به عنوان دستیار و بازیگر آثار استاد بهرام بیضایی در دانشگاه استنفورد با ایشان همکاری داشته است.

علاوه بر جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، امین میری، بهزاد خلج، محمد صدیقی مهر، آیدا ماهیانی، سارا حاتمی، رویا تیموریان و سیامک احصایی نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند؛ سارا حاتمی که برای اولین بار در سریال «زخم کری» مهدویان به تماشاگر معرفی شده بود، این بار در «کت چرمی» با یک بازی قابل قبول نشان داد که نسبت به بازی گذشته اش تجارب زیادی کسب کرده و چند پله ای جلوتر آمده است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه