اخبار داغ

محصول جدید ویستابست در اجلاس و نمایشگاه برترین برج سازان ایران معرفی شد؛

رونمایی از طرح بزرگ "پروفیل یو پی وی سی وینابست"/شفافیت در استعلام قیمت پنجره با طرح بزرگ و سراسری "وینابست"

رونمایی از طرح بزرگ "پروفیل یو پی وی سی وینابست"/شفافیت در استعلام قیمت پنجره با طرح بزرگ و سراسری "وینابست"
طرح بزرگ و سراسری وینابست در سراسر کشور از سوی شرکت تولیدی پروفیل یو پی وی سی در و پنجره ویستابست، همزمان با برگزاری چهاردهمین اجلاس و نمایشگاه برترین برج سازان ایران کلید خورد و رسماً آغاز به کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی شرکت ویستابست، در مراسم اختتامیه اجلاس و نمایشگاه برترین برج سازان ایران که در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی با حضور جمع کثیری از سازندگان تراز اول، تولیدکنندگان داخلی، معماران خلاق، جوان و خوش فکر ایرانی برگزار شد، طرح بزرگ "وینابست" رسما رونمایی و افتتاح شد.

محمود صداقت طینت راد مشاور عالی رئیس هیات مدیره شرکت ویستابست به عنوان پیشکسوت و آغازگر صنعت تولید پروفیل یو پی وی سی در و پنجره، در مراسم اختتامیه این اجلاس، به تشریح مزایای آغاز فروش طرح بزرگ وینابست که به طور سراسری در کشور از سوی نمایندگان منتخب درجه A+ شرکت ویستابست انجام خواهد گرفت، پرداخت که مهم ترین آن شفافیت در استعلام قیمت و همچنین استفاده از سوبسید برای انبوه سازان که برای اولین بار در کشور اتفاق خواهد افتاد، است.

وی همچنین طی سخنرانی خود، از شاخص ها، منشور اخلاقی و معیارهای انتخاب، کنترل و بازرسی شرکت ویستابست در راستای تولید محصول و ارائه خدمات با نهایت کیفیت سخن گفت که نتیجه این نوع عملکرد را، نه تنها کاهش تعداد نمایندگان از 380 به 130 نماینده بلکه ادامه همکاری شرکت فقط با نمایندگان با درجه A و A+ دانست.

در پایان، شرکت های "گروه عایق کویر یزد"، "پاسارگاد پنجره"، "پایا پلیمر فیدار (پایا وین)"، "پنجره عایق شکوهیه (پلی پن)، "شرکت توسعه عمران پرکوک کومش (تاپکو)"، "طرح و ساخت ایستا (ایستا وین)" و "هورام سازه پارسیان (هورامکو)" به عنوان 7 نماینده رسمی منتخب فروش پروفیل یو پی وسی وینابست در سراسر کشور معرفی و فروش این محصول رسماً از طریق این نمایندگان آغاز شد که اطلاعات این نمایندگان، از طریق سایت رسمی شرکت ویستابست به آدرس www.vistabest.com  قابل دسترسی است.

"چهاردهمین اجلاس و نمایشگاه برترین برج سازان برتر ایران" از 5 تا 7 بهمن ماه 1401 در محل مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار و از شرکت تولیدی ویستابست نیز به عنوان حامی این نمایشگاه و اجلاس، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه