اخبار داغ

رئیسی:

پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران مرهون بصیرت مذاهب و ادیان است

پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران مرهون بصیرت مذاهب و ادیان است
رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه امروز بیش از هر زمانی نیازمند اتحاد هستیم، این مسئله همیشه باید مدنظر باشد، اظهار کرد: وحدت جامعه زمینه توسعه در کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در مراسم پیروان ادیان توحیدی که شامگاه امشب (دوشنبه، ۱۷ بهمن) برگزار شد، در سخنانی، گفت: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید دستاوردهای انقلاب را ببینیم و اقتضای امروز ما داشتن امید است.

وی افزود: هرگونه یأس و ناامیدی که دشمنان تلاش می‌کنند برای متوقف کردن ملت ماست.

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه امروز بیش از هر زمانی نیازمند اتحاد هستیم، این مسئله همیشه باید مدنظر باشد، اظهار کرد: وحدت جامعه زمینه توسعه در کشور است، البته این گفت‌وگو را نفی نمی‌کند و مباحث علمی و نشست‌ها برای صاحب‌نظران باید انجام شود، اما وحدت جامعه باید حفظ شود.

رئیسی با بیان اینکه گام‌های بلندی که در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برداشته‌ایم مربوط به افتخارات ملت ایران و جوانان ماست، افزود: دفاع مقدس یکی از جلوه‌های زیبا از مقاومت ملت ماست و در این دفاع از همه شهرها و ادیان و مذاهب شهدا تقدیم انقلاب اسلامی شده است.

وی اضافه کرد: پیروزی‌های جمهوری اسلامی ایران تاکنون مرهون بصیرت و ایستادگی مردم ما با همه گویش‌ها، مذاهب و ادیان و باورها است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه