اخبار داغ

میراحمدی:

عملیات اجرایی ساخت کارخانه‌های یخ به سرعت پیگیری شود

عملیات اجرایی ساخت کارخانه‌های یخ به سرعت پیگیری شود
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: باید با گفت‌وگو و مذاکرات کارشناسی با دستگاههای متولی امر، عملیات اجرایی ساخت کارخانه‌های یخ به سرعت پیگیری و عملیاتی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛صد و پنجمین نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) صبح امروز سه شنبه با حضور نمایندگان دستگاه ها به ریاست سید مجید میراحمدی رئیس ستاد با دستور کار بررسی مقدمات و تهمیدات لازم برای برگزاری باشکوه اربعین سال آتی برگزار شد.

در این نشست موضوع تقویت زیرساخت ها و امکانات لجستیکی مرزهای شش گانه کشور مورد بررسی قرار گرفت و تاکید شد که دستگاهها هم اکنون برنامه ریزی های لازم را برای تکمیل طرح ها و پروژه های عمرانی در دست اجرا داشته باشند.

میراحمدی با بیان اینکه مهم ترین مساله در تسهیل زیارت زائرین عزیز حسینی، امکانات ترابری و حمل و نقل است، گفت: در همین راستا طی دیداری که هفته آتی با نمایندگان طرف عراقی خواهیم داشت موضوع امکانات حمل و نقل در آن سوی مرزها مورد بحث قرار خواهد گرفت.

وی گفت: راهبرد ستاد مرکزی اربعین حسینی بر این امر است که حمل و نقل زائرین حسینی در مرزهای عراق به صورت کامل از سوی دولت عراق پشتیبانی شود و طرفیت ناوگان حمل و نقلی کشور در داخل مورد استفاده قرار گیرد.

درختکاری در طول مسیر مرزهای کشور دیگر موضوع مورد اشاره در این نشست بود و تاکید شد که از ظرفیت های مردمی حداکثر استفاده برای تقویت خدمات و امکانات استفاده کرد.

احداث کارخانه های یخ در مرزهای مهران، خسروی و چذابه دستور کار دیگر نشست بود و در این خصوص تکالیف دستگاه‌ها نظیر ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، بنیاد مستضعفان، وزارت دفاع برای احداث کارخانه های یخ ۵ الی ۲۰ تنی مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی در این خصوص گفت: باید با گفت‌وگو و مذاکرات کارشناسی با دستگاههای متولی امر، عملیات اجرایی ساخت کارخانه‌های یخ به سرعت پیگیری و عملیاتی شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه