اخبار داغ

گزارش دانا از اخبار شبکه نمایش خانگی؛

حضور جدی تنابنده و شکیبا در «رهایم کن»/ ارتش سری و مسابقه ای دیگر از ابوطالب

حضور جدی تنابنده و شکیبا در «رهایم کن»/ ارتش سری و مسابقه ای دیگر از ابوطالب
سریال «رهایم کن» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و مسابقه رئالیتی شوی «ارتش سری» به کارگردانی سعید ابوطالب از تازه های شبکه نمایش خانگی است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «ارتش سری» یک رئالیتی شوی جدید به روایت و کارگردانی سعید ابوطالب است که امروز یکشنبه دومین قسمت آن، راهی شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

این رئالیتی‌شو که با حضور بازیگران سینما و تلویزیون تولید شده، یک بازی استدلالی - استنتاجی گروهی‌ است که داستان و جهان فرضی آن برگرفته از سریالی پر طرفدار به همین نام است که به وقایع جنگ جهانی دوم مربوط می‌شود؛ نبردی بین پارتیزان‌ها و ارتش آلمان نازی برای نجات خلبان‌ها.

در این سناریو ۱۰ نفر از بازیگران در نقش‌های متفاوت پارتیزان، سرهنگ کسلر، گشتاپو، خلبان، راینهارد و... در کافه کاندید، واقع در بلژیک ۱۹۴۵ در خلال جنگ‌جهانی دوم جمع می‌شوند تا یک بازی واقعی و رئال را انجام بدهند.

شرکت کنندگان قسمت اول این مجموعه را بازیگرانی همچون: غلامرضا نیکخواه، حسین رفیعی، شکیب شجره، رامین راستاد، بهنام تشکر، شقایق دهقان، بهاره قاسمی، امیر مهدی ژوله، الیکا عبدالرزاقی و فرزین محدث تشکیل می‌دهند و امیرعلی نبویان به عنوان گرداننده بازی، در تمامی قسمت‌ها حضور دارد.

سعید ابوطالب که در حال حاضر علاوه بر «ارتش سری»، رئالیتی شوی «پدرخوانده» را در شبکه نمایش خانگی در حال انتشار و پخش دارد، پیش از این با بازی و مسابقه «شب های مافیا» حضوری موفق و هیجان انگیز را در این حوزه تجربه کرده بود که با همان دست فرمان دو مسابقه و رئیالیتی شوی پدرخوانده و ارتش سری را تولید و منتشر کرده است؛ ابوطالب که سابقه تولید این نوع مسابقه ها را با «مسابقه 77 ساعت»، «رالی ایرانی»، «سرزمین دانایی» و «شام ایرانی» در کارنامه خود دارد، علاقه زیادی به این ژانر نمایشی دارد و در این سال ها با ساخت این برنامه ها، طرفداران زیادی را راهی Vodها کرده است.

حضور جدی تنابنده و شکیبا در «رهایم کن» 

سریال «رهایم کن» به کارگردانی شهرام شاه حسینی به تازگی از شبکه نمایش خانگی منتشر شده است؛ سریالی عاشقانه و درام به تهیه کنندگی مجید مولایی و نویسندگی سینا شفیعی و و سجاد ابوالحسنی که جمعه ها میهمان مخاطبان شبکه نمایش خانگی خواهد شد.

در این سریال بازیگرانی چون محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی و همچنین آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند...

شهرام شاه حسینی که پیش از این سریال، مجموعه «می خواهم زنده بمانم» را در سال 99 از شبکه نمایش خانگی منتشر کرده بود، سال ها پیش با دستیاری در سینما و تلویزیون وارد این حوزه شده بود؛ در سریال های کمدی «زیر آسمان شهر، بدون شرح و باغچه مینو» دستایر کارگردان بوده و بعدها خودش در سینما با کارگردانی فیلم هایی گیشه محور مانند «کلاغ پر»، «زن ها فرشته اند» و «آقای هفت رنگ» این مسیر را ادامه می دهد.

شاه حسینی اما با ساخت فیلم سینمایی «خانه دختر» مسیر فیلمسازی خود را تغییر می دهد. همان سال سریال ملودرام «همه چیز آنجاست» را برای شبکه سوم سیما می سازد که مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد؛ بعد از آن با دو سریال «هشت و نیم دقیه» و «پرستاران» حضور جدی تری را در قاب تلویزیون تجربه می کند تا نوبت به سریال «می خواهم زنده بمانم» و حضورش در شبکه نمایش خانگی می رسد؛ سریالی که در زمان پخش توجه ها را به خود جلب کرد و حالا با ساخت سریال «رهایم کن» این مسیر موفقیت را ادامه داده است.

محسن تنابنده پیش از این، در سال 93 با سریال کمدی «ابله» به کارگردانی کمال تبریزی و در نقش یک مادربزرگ و با گریمی خاص ایفای نقش کرده بود و سریال «رهایم کن» به نحوی اولین حضور جدی او در شبکه نمایش خانگی است. هوتن شکیبا نیز پیش از سریال «رهایم کن» با نقش کمدی در سریال «ابله» و صداپیشگی در مجموعه «مهمونی» ایرج طهماسب حضور در شبکه نمایش خانگی را تجربه کرده بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه