اخبار داغ

یک پاس‌گل و یک پنالتی برای بایر کافی نبود؛

چراغ‌سبز آزمون به اعتماد آلونسو؛ سردار درخشید اما لوروکوزن باخت!

چراغ‌سبز آزمون به اعتماد آلونسو؛ سردار درخشید اما لوروکوزن باخت!
تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان با وجود درخشش مهاجم ایرانی خود، نتوانست از سد ماینتس عبور کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم فوتبال بایرلورکوزن طی دیداری در چارچوب هفته بیست‌ویکم بوندس‌لیگای آلمان، شب گذشته در حالی که پس از نزدیک به ۶ ماه غیبت سردار آزمون را در ترکیب اصلی‌اش داشت، به مصاف ماینتس رفت که این دیدار با وجود درخشش مهاجم ایرانی، با شکست بدموقع لورکوزن پایان یافت.

سردار آزمون که پیش از این در ۲ حضور ثابت و ۸ بازی به‌عنوان یار جانشین موفق نشده بود گلزنی کند یا پاس گل بدهد، دیشب برای کسب امتیاز تیمش مقابل ماینتس همه کار کرد ولی در ثبت گل ناکام ماند. او یک پنالتی هم در نیمه نخست گرفت اما هم‌تیمی‌اش در به ثمر رساندن این پنالتی موفق نبود.

ستاره ایرانی بایر لورکوزن با توپ‌گیری عالی در قوس میانی زمین و یک استارت سریع، به محوطه جریمه ماینتس نزدیک شد و بدون تک‌روی، با یک پاس در عرض نادیم امیری را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن با یک شوت فنی گل تساوی این بازی را به ثمر رساند و نخستین پاس گل فصل سردار ثبت شود.

این بازی با شکست ۳ بر ۲ شاگردان ژابی آلونسو پایان یافت اما سردار آزمون نمایشی خوب از خود به ثبت رساند و با این که تیمش شکست خورد ولی با کسب نمره ۷.۵، یکی از بهترین بازیکنان تیمش لقب گرفت. ماینتس با ۳ امتیاز این دیدار ۲۹ امتیازی شد و توانست به رده نهم برسد. لورکوزن هم با ۲۷ امتیاز در رده دهم بوندسلیگا ماند.

ستاره ایرانی ژرمن‌ها پس از این بازی گفت: باید به کار و تلاش جدی ادامه دهیم. باید سریع از این باخت عبور کنیم چون بازی‌های مهم زیادی را پیش رو داریم. ما تیم خوبی را در اختیار داریم. باید همدیگر را حمایت کنیم تا بتوانیم در آینده به نتایج مطلوب دست یابیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه