اخبار داغ

هر کسی پول دارد بیاید، برویم پیش وزیر

فتح الله زاده: من را تنها با ۴۰۰ میلیارد بدهی ول کرده اند/ طلب استراماچونی 100 میلیارد است

فتح الله زاده: من را تنها با ۴۰۰ میلیارد بدهی ول کرده اند/ طلب  استراماچونی 100 میلیارد است
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر کسی هست که ۳۰۰ میلیارد تومان می آورد، خودم او را نزد وزیر می برم که او را مدیرعامل کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال که در تمرین امروز استقلال شرکت کرده بود، اظهار داشت: با ساپینتو هماهنگ کردیم که هفته ای یک جلسه تمریناتمان با حضور هواداران برگزار شود.خوشحالم که امروز توانستیم تمرین را با حضور تماشاگران برگزار کنیم. خوشبختانه وضعیت استقلال هم خوب است و رو به رشد هستیم. این روند هم ادامه پیدا می کند. یکسری مشکلات مالی هم هست که من قبلا هم گفتم.

وی افزود: یکی از دوستان پرسپولیسی می گفت چرا گفتی پول کالدرون را دولت داده و به او گفتم من ناراحت نیستم که چرا پول کالدرون را دولت داده و کار خوب و درستی هم کرده اما اگر در مورد استراماچونی هم کمک نشود، کار سخت و دشواری خواهد بود. شما حساب کنید در مدیریت های گذشته بدهی به این مربی ۳۰ میلیارد بوده اما الان با توجه به افزایش دلار و یورو به ۱۰۰ میلیارد تومان رسیده و واقعا برای یک باشگاه خیلی است و همه باید کمک کنند تا از این گردنه عبور کنیم.

فتح الله زاده تاکید کرد: تا الان برای پول بچه ها ما ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه کرده ایم. کمپ را درست کرده ایم و ببینید چی بوده و چه شده. ۴۰۰ هزار دلار داده ایم تا پنجره باز شود. می خواهیم که برای استرا به ما کمک شود. ان شالله که دولت به ما کمک می کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه تاج اعلام کرده استقلال ۵۰۰ هزار دلار از ای اف سی می خواهد و آیا می شود این پول را برای پرداخت بدهی استراماچونی تهاتر کرد، گفت: من با تاج هم صحبت کردم و گفتم ۵۰۰ هزار دلار آنجا داریم چطور ای اف سی ما را ملزم می کند که باید بدهی مان را بدهیم؟ خب خودش را هم ملزم کند که پول ما را بدهد. پول ما هم پول است. اگر ای اف سی این را بدهد باید بگویم که ۳۰۰ هزار دلار هم برای ملی پوشانمان داریم که روی هم ۸۰۰ هزار دلار می شود و این کمک بزرگی می شود. تاج قول داده که پیگیری کند و در حال پیگیری هم هست. هوادارانمان کمک کنند تا این اتفاق رخ دهد.

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که ظاهرا هیات مدیره با دریافت وام مخالفت کرده و اکنون چه راهکاری برای تهیه پول دارید عنوان کرد: عذرخواهی می کنم، این اخبار درست نیست. هیات مدیره خودش موافقت کرده که بروم وام بگیرم. این شایعاتی است که برای بهم زدن جو به بیرون می دهند. دنبال وام هستیم. وام هم آخر سال است و بانک ها حساب خود را برای سال بعد می بندند.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه شایعه شده بود شخص دیگری قرار است جایگزین او شود، اظهار داشت: ببینید من اصلا از روی اول که آمدم، گفتم اگر کسی هست که ۳۰۰ میلیارد تومان می آورد، خودم او را نزد وزیر می برم که او را مدیرعامل کند و در من کنارش کمک او کنم. من استقلالی هستم و پست و مقام برایم مهم نیست. هر کسی پول دارد بیاید، برویم پیش وزیر. من را اینجا تنها ول کرده اند با ۴۰۰ میلیارد بدهی. این کار سخت است. اگر قضیه استراماچونی را به ما کمک کنند بقیه موارد را خودمان حل می کنیم.

فتح الله زاده در خصوص اینکه شخص مورد نظر استوری گذاشته و گفته من صرفا هوادار هستم و می خواهم کمک کنم، گفت: خب کمک کند. کمک کردن به استوری وحرف زدن نیست. کمک یعنی به حساب باشگاه پول بریزد، این یعنی کمک.

وی در خصوص محرومیت ساپینتو گفت: حق ساپینتو این نیست که ۵ جلسه محروم باشد و ما این رای را می شکنیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه