اخبار داغ

گل‌محمدی به نشست‌ها نمی‌آید تا هواداران دستیارانش را بشناسند؛

درویش: یکی یکی حساب‌ها را باز می‌کنیم؛ ۳/۴ میلیون دلار از AFC طلب داریم

درویش: یکی یکی حساب‌ها را باز می‌کنیم؛ ۳/۴ میلیون دلار از AFC طلب داریم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: گل‌محمدی شاید صلاح می‌داند تا به مرور زمان هرازگاهی یکی از دستیارانش هم در نشست‌ها شرکت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان درباره شکست سپاهان در اصفهان، اظهار داشت: بازی با سپاهان شاید یکی از بازی‌های فوتبالی بود که از سطح بسیار بالایی برخوردار بود، چون باید یک تیم برنده می‌شد. متاسفانه یکی دو صحنه ناخوشایند بود که یکی از آن این بود که سنت‌‌های بازی جوانمردانه رعایت نشد، البته نباید از تیم خوب و متمول سپاهان بگذریم. حسن ورزش به احیای سنت‌های جوانمردی و معرفت است و ما در دو، سه صحنه دیدیم که این موارد رعایت نشد. بچه‌های پرسپولیس خیلی بازی خوبی آنجا انجام دادند و یک بار دیگر از آنها تشکر می‌کنم. امروز هم مقابل نفت بازی خوبی انجام دادیم و امیدواریم که از این به بعد در کورس قهرمانی به جایگاهی که باید داشته باشیم، برسیم.

وی در واکنش به این موضوع که گل‌محمدی در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کند، نظر شخصی او است یا از طرف باشگاه چنین تصمیمی گرفته شده است؟ گفت: این امور به خود سرمربی ارتباط دارد و شاید عذری داشته است که شرکت نکرده است. او شاید به این شکل صلاح می‌داند تا به مرور زمان هر ازگاهی یکی از دستیارانش هم در نشست‌ها شرکت کند تا هواداران بدانند که نتایج تیم مرهون زحمات همه تیم است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود حساب باشگاه باز شده است؟ خاطرنشان کرد: یکی از حساب‌هایی که بسته بود کار اجرایی‌اش را انجام دادیم ولی متاسفانه اینقدر هم  طلبکاران دولتی و هم غیردولتی فعال هستند و همه کسانی که طی 30، 40 سال اخیر طلب داشتند و حساب‌ها بسته شده است، مانند ماراتن یکی یکی می‌رویم تا حساب را ‌ باز کنیم.

درویش در پاسخ به این سوال که گل‌محمدی در اعتراض به مشکلات مالی و اینکه باشگاه مشکلات داوری را پیگیری نکرده است، در نشست‌ها شرکت نمی‌کند، صحت دارد؟ تصریح کرد: نه اصلا، کارهایی که باشگاه وظیفه‌اش بوده انجام داده است. اگر چنین بود حتما باید باشگاه منعکس می‌کرد. این مسائلی است که می‌خواهند تیم را به حاشیه بکشند.

وی درباره وصول طلب AFC و میزان آن، گفت: با فدراسیون مکاتبه کردیم و آخرین صحبتی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتیم گفتند که پیگیری شده است و ظرف کمتر از یک ماه دیگر به شکلی به دست ما می‌رسانند. مبلغ طلب ما از AFC، سه میلیون و 400 هزار دلار است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که قرار نگرفتن نام گل‌محمدی در بین گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی، برای باشگاه تعجب‌برانگیز نبود؟ تصریح کرد: من هنوز مطلع نیستم که او واقعا جزء گزینه‌ها نیست، شاید خود گل‌محمدی تمایلی نداشته باشد، قرار شد که پیگیری کنیم که علتی داشته است یا خودش نخواسته است.  شاید چون پرسپولیس در کورس قهرمانی است گل‌محمدی در گزینه‌های سرمربیگری قرار نگرفته است.

درویش در واکنش به این موضوع که سرمربیان تیم‌های سپاهان و گل‌گهر که در کورس قهرمانی قرار دارند ولی مورایس و قلعه‌نویی در لیست فدراسیون قرار گرفتند، گفت: باید از فدراسیون بپرسید. ما حتما پیگیری می‌کنیم، برای باشگاه امکان این نیست که موافقت کنیم که گل‌محمدی هم تیم ملی باشد و هم پرسپولیس، چون  تیم ما هم در حذفی و هم در لیگ برتر امید اول قهرمانی است. شاید خود گل‌محمدی از قبل اعلام کرده که من الان موقعیتم طوری نیست که در تیم ملی هم حضور داشته باشم.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه پرسپولیس از تبلیغات محیطی دریافتی داشته است؟ اظهار کرد: خیر. یک قسمتی از تبلیغات محیطی مربوط به خودمان است و نباید چیزی از سازمان لیگ بگیریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که درخواست آنها درباره استفاده از تمام ظرفیت ورزشگاه آزادی در دیدار برگشت با سپاهان، شدنی است؟ اظهار کرد: منظور ما این بوده است که چطور ممکن است دو تیم لیگ برتری برای استفاده از جایگاه‌ها، ظرفیت‌هایشان متفاوت است. اول به ما گفتند که 30 درصد و بعد از آن طبقه پایین و بالا را گفتند. ما می‌گوییم اگر ظرفیتی هست خوب است که برای همه تیم‌ها یکسان باشد. در اصفهان از طبقه اول و دوم می‌شد استفاده کرد ولی در آزادی به ما می‌گویند که 5،6 هزار نفر بیشتر نمی‌توانیم استفاده کنیم. ما دیروز نامه زدیم و درخواست کردیم با توجه به اینکه در بازی قبلی، سپاهان از تمام ظرفیت میزبانی‌اش استفاده کرده است، این امکان را به هواداران ما هم بدهند که در ورزشگاه حضور داشته باشند.

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه